Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Stackars lilla E!! och kramar till föräldrarna! Hoppas ni får veta vad det är för något som spökar och att hon blir frisk snabbt
Stollan - Jag förstår hur du tänker!
Maih- Hur har det gått???
Tack för er omtanke tjejer!
Kom just hem från vårdcentralen. Urinvägsinfektion har hon fått. Nu har vi hämtat ut antibiotika så nu ska hon piggna till på några dagar. Det var spännande det där med att ta urinprov på henne. Dom "klistrade på" en påse utanpå snippan som hon fick kissa i.
Har en sån påse liggandes här hemma utifall när de händer. Vi var osäkra ett tag ibörjan om hon hade fått uvi så vi fick två påsare, men de var skitsvårt att få på den tycker jag, men väldigt smidigt. :)
Miah: Var glad att dom tog påse på henne och inte en nål genom nedre magen rakt in i kissblåsan som dom gjorde med E när vi var inne och hon hade fått UVI :)
Hoppas hon piggnar till snart och att alla bacilusker försvinner! :D
Lilla Emma!!! Men är det bara jag som tycker det är märkligt att så små kan få urinvägsi??
Skönt att ni gick till VC och fick medicin!
Jag tror ju oxå att de kan få feber av tandsprickning men vissa läkare osv säger tvärt nej, konstigt, men jag är ju inte läkare så vad vet jag, hihi
Jag ska jobba imorgon oxå då Niklas blivit sjuk och stannar hemma från jobbet så behövs pengarna och folk e sjuka på jobbet, skojj!
Nån påse fick inte vi på akuten! Vi skulle fånga upp kisset i en plastmugg. Jättelätt? inte!
Stollan
Okunskap tror jag på akuten om de inte var på någon barnakut ni var vill säga då tycker jag de är väldigt märkligt att ni inte fick någon.