Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Vi var på alb så de borde ju veta tycker man. Vi hade ett jäkla jobb att vakta Funderade på om det inte fanns ett bättre sätt när vi vid två kissningar knappt fångade upp så det räckte.
Ja jag tycker också det är konstigt hur så små kan få UVI. Stackars Emma!! Skönt att hon nu kommer att bli bättre!
Konstigt stollan, båda gångerna vi var på ALB så har vi fått påsar. Verkar vara skillnad på vem man får!
Bakterier från rumpan o bajset som kommer upp sa farbror doktorn till oss :)
HelenaOlivia: haha, nä dom gör ju inte det :)
Emilia hade inte bara bakterier i urinet utan oxå ekolibakterier som hade börjat VÄXA i urinblåsan. Snacka om monsterbakterier!
Hua låter inte skönt. Det är därför de är så noga med hur man ska torka de små!..
Japp, framifrån o bak! Framifrån o bak :P
Men ändå lyckas det bli så :(
Jamen, de skiter ju så det väller över alla kanter ibland.. inte konstigt en bakterie hamnar lite fel då. Nu lär det ju iaf stå klart för de flesta vad mödomshinnan fyller för funktion. :)
Stackars liten!!
Nej de springer ju inte heller runt i kortkort, ännu! är glad att jag fick en son, puh, när jag tänker på sånt, hihi
Man lär sig nå nytt varje dag, självklart är den bra för det ja.
Japp bajset håller sig inte fint bara där bak inte utan är överallt, hihi
Jag kan nästan räkna gångerna som jag har gjort rent Emelines stjärt med wipes eller liknande, det blir bara om vi är i väg någonstans. Vi sköljer henne alltid med vatten under vattenkranen hemma och oftast bajsar hon morgontid. Men även om hon är en nätt liten dam så börjar det blir problematiskt nu, ben och armar överallt. Någon som har någon smart ideé ang detta? =)