• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • elzilen
    MiahMaria skrev 2010-09-28 09:20:59 följande:
    Woho, nu har vi varit på RUL! Det är med största sannorlikhet en liten lillasyster som vi väntar. Allt så jättebra ut och vi är flyttade från 20/2 till 24/2

Blir öppnis i Liljeholmen kl 11 för oss oxå imorgon!
    grattis!!! så kul med en tjej till, jag vill oxå (men absolut inte än Skrattande)
    Skötte Emma sig?
  • Sophia84

MIah- Åhhhhhhhhhhh grattis vad mysigt. Skönt att allt var bra =)

• LillaStollan

Miah- Härligt att allt gick bra. Det är ju alltid lite nervigt. Två tjejer är en vinnande kombo

• FrökenX
    Tack alla söta.

Coulommiers är en fransk vitmögelost som jag köpt in till ostrbrickan på dopet. har insett att den luktar satan och undrar om ni har någon erfarenhet av denna ost och om den verkligen ska lukta så mkt som den gör? Har smakat den och den smakar bra (aldrig ätit just den tidigare) men överväger just nu att göra mig av med den för att jag inte står ut med lukten ac den i 1 1/2 v till....
  • Ami G

har du packat in den i en matlådeburk? + påse med klämma? det brukar funka om det inte är en riktig stinkus. då är det inte så mkt att göra tyvärr...

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!