Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
tack för erat stöd, jag vill verkligen bo kvar i gröndal!
Fina tårtor Linda, hoppas det blir över en bit till mig oxå :)
Oj va mkt folk det va på mässan, förra året en lördag var det mkt lugnare va jag minns eller så var det för att jag ingen vagn hade utan hade min bebis på ett mkt smartare ställe ;)
men är nöjd med mina köp fast jag hade kunnat tänka mig mera gratisgrejjer, hihi
Jag snyltade en väska från Libero som var till gravida el de med nyfödda, fanns massa bra grejjer där ju, gav blöjjorna till Emmas lillasyster men de mesta funka för oss med stor bebis oxå, tvättlappar, engångs skötbordskydd och en humla till vagnen, hihi jag mkt nöjd
Kommer dock stupa efter idol
är det nån som tänkt gå på öppnis i liljeholmen imorgon?
Om inte det blir Råsunda imorgon
jag och fru.Alm har bestämt träff kl.11 vid Lindex och ni är varmt välkomna att leka med oss
Men, jag vill oxå leka! Fast aldrig på onsdagar eller torsdagar. (fast fikatid med kopisar från förr respektive babysim). Har inte möjlighet att åka till råsunda på fredag eftersom jag och Hedvig ska vara fotomodeller på fredag.
Någon som vågar komma ur sin komfortzon och testa öppna förskolan i Älvsjö på måndag (babyöppet 13- 16:30) ? öfsk ligger i nätverkshuset vid älvsjö station.
Vi får se om vi dyker upp imorgon, det beror på vad min mamma vill.