• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • LindaB78

Miah: Roligt att allt såg bra ut på RUL!
    ...och UL-fotot sitter på kylskåpet? Av någon outgrundlig anledning så sätter de flesta upp ultraljudsbilderna just där.

Håller med Amis förslag om osten. plastpåse ihopknuten eller med klämma i en vattentät plastburk, eller glasburk brukar funka.

• Vintervacker

Oj detta hade jag missat, så himla roligt Miah! Oj vad verkligt det känns nu... hur känns det för dig, att vara på UL igen, efter ett år? Känns det som om tiden gått snabbt, känns det konstigt?

När vi var på UL var jag övertygad om att det inte skulle vara något barn alls, bara en liten klump eller luft : ) Men det var det inte....

• LindaB78

Fikar gärna lite imorgon. Hade tänkt att bara vara hemma imorgon. Men efter dagens katastrofdag så måste jag bli lite uppiggad av lite sällis!
    Tar mig gärna till Liljeholmen imorgon.

• HelenaOlivia

Hade gärna setts men tror jag har ett fika stop imorgon och måste umgås med min familj, jag är saknad av min man, härligt såklart men ibland vill jag vara med på allt och hinna med allt på en och samma gång, får bli superhjälte i mitt nästa liv och ha det som min förmåga

• Alfalfafrö

Hade gärna fikat imorgon men jag ska roa mina föräldrar som bestämmde sig för att komma "lite extra tidigt" så de hinner vara med mig och Helga innan de ska iväg för att spendera eftermiddagen med Sigrid...

• FrökenX

Sitter här å planerar en massa nu och inser att jag har en lång lista på saker som jag måste göra imorgon så mitt tidigare inlägg ang fika var lite förhastat tyvärr. Fasiken att det är så mkt att fixa med. Ska bli såååå skönt när detta är över!!

• LindaB78

Vet precis hur mycket det är att fiffa!
    Varje småsak tar inte så lång tid men allt till sammans tar mycket tid och kraft.
    jag hoppas innerligt att festen blir toppenlyckad!

• Queenofice

Syskon hjälp! :p
    Vad ger ni till dem större barnen till mellis? De är lite trixigt att få de flyta med lillskuttan och mosters tjej som är för övrigt 2 år. Visserligen är de första dagen som vi är helt själva. Vad hittar ni på på dagarna? I dag hade jag tänkt lekparken så vi får se. Även lite fruktstund och sång då mostertjej tycker mycket om sång :)

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!