• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Mollywood

Miah - Det är ju svårt att inte stressa upp sig när det är mycket. Jag har börjat försöka tackla det genom att acceptera att det är så... Typ "Det här är stress jag känner, precis som inför bröllopet och inför namnkalaset, det är för att det är mycket som behöver planeras men det kommer bli roligt och sen är det lugnt igen". Sen tänker jag också att ju mer jag lär mig om Vad som behöver planeras inför större evenemang så kommer stressen att minska ju äldre och erfarnare jag blir, så kan man vara lite nöjd med att man blir äldre också ;)

• Queenofice

hahahaha är man beroende eller vad om man sitter och irriterar sig över att inte facebook funkar :p

• elzilen
    Queenofice skrev 2010-09-23 21:50:36 följande:
    hahahaha är man beroende eller vad om man sitter och irriterar sig över att inte facebook funkar :p
    haha, sitter oxå och irriterar mig över det :o)
  • JooCee

Gah! Facebook.. haha

Sedan klockan 19 har jag prövat på att vara tvillingmamma. Storpojken var på cirkus med min man som tur var, det reducerade barnaskaran vid läggdags iaf. Var riktigt spännande. Vid 19.30 sov lillkillen som var på besök (5 månader) och vid 20 sov Emeline, så det gick ju bra.

Känner mig lite extra stolt eftersom att lillkillen i fråga är väldigt dålig på att sova, sover oftast inte mer än två timmar i stöten men här sov han tills nu när barnafadern kom och plockade upp honom. Hihi. Men ja.. en åt gången räcker gott och väl, är glad att man sluppit tvillingar. Hihi.

• HelenaOlivia

Eftersom vi nu inte kan fika lika ofta pga våra barn kräver lite mera lek och rörelse så kan vi ju gå ut och äta kanske varannan månad UTAN barnen, jag menar pengarna vi spar på att inte fika akan vi lägga på mat och vi/öl/läsk

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!