• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Snoppan

Det gick ju bra! Då va E döpt! :)

• Sophia84

All kärlek och kramar till Emma och hoppas att hon känner sig bättre och snart återställd. Kramar

• HelenaOlivia

Kul att det gick bra idag Kimso!

Tänkte bara säga att jag ska försöka ta mig till öppnis på onsdag och redan vid 11 då det blivit så poppis så skönt att komma dit när det är lugnare, kanske några av oss ses där.

• Alfalfafrö

Jag tänkte åka till liljeholmen på onsdg så då kanske jag kan stanna till på öppnis med er! Tar med mig sjalen till dig Helena! 11 är bra, då hinner jag se eran öppna också!

• HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-09-20 16:25:07 följande:
    Jag tänkte åka till liljeholmen på onsdg så då kanske jag kan stanna till på öppnis med er! Tar med mig sjalen till dig Helena! 11 är bra, då hinner jag se eran öppna också!
    Va roligt!
  • FrökenX

Imorse vaknade Emma kl 5:30 och fick mat för att sedan somna om, dock gjorde inte mamman det. Jag låg och vred och vände mig till kl 7.30 då lillan tyckte det var dags att vakna på riktigt. Har så himla svårt att komma till ro nu. Vet att det förmodligen beror på stress över allt som komma skall men det är svårt att inte tänka på det liksom. På tisdag har vi RUL och sedan om 2 v är det dags för den stora dagen då dopet och bröllopet är...Hur gör ni för att inte stressa upp er då ni har mkt på schemat?

Öppna förskolan kl 11 idag är det som gäller för mig. Hoppas fler kommer dit oxå!

• JooCee
    MiahMaria skrev 2010-09-22 09:11:55 följande:
    Imorse vaknade Emma kl 5:30 och fick mat för att sedan somna om, dock gjorde inte mamman det. Jag låg och vred och vände mig till kl 7.30 då lillan tyckte det var dags att vakna på riktigt. Har så himla svårt att komma till ro nu. Vet att det förmodligen beror på stress över allt som komma skall men det är svårt att inte tänka på det liksom. På tisdag har vi RUL och sedan om 2 v är det dags för den stora dagen då dopet och bröllopet är...Hur gör ni för att inte stressa upp er då ni har mkt på schemat?

Öppna förskolan kl 11 idag är det som gäller för mig. Hoppas fler kommer dit oxå!
    Miah, jag är likadan! Nu när det varit så mycket doktorsmöten, bvcträffar, bup, chefsmöten, föräldramöten, inlämning av bilen på verkstan osv i alla oändlighet så har jag haft otroligt svårt att koppla av. Jag schemalägger till och med hemmadagar för att inte fylla upp mina veckor på tok för mycket. Kram på dig!
  • HelenaOlivia
    MiahMaria skrev 2010-09-22 09:11:55 följande:

jag har tyvärr inga tips kan bara säga att jag är grym på att stressa upp mig själv.

Massa kramar till dig
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!