Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fikalista för veckan. Måndag- Miah Tisdag - Miah Onsdag - Torsdag- Fredag- Blir ev öppna fsk på onsdag för mig. Har jag tur följer även J med och kikar. Det blir fika antingen måndag eller tisdag. Hinner inte med båda dagarna då jag fortf har en hel del att göra.
Fikalista för veckan.
Måndag- Miah
Tisdag - Miah Helena
Onsdag -
Torsdag-
Fredag
Öppnis på onsdag för mig oxå som det ser ut nu, kl11 då det är lugnt, kul om J oxå följer med Miah
Måndag- Miah, Ida
Tisdag - Miah Helena
Onsdag Öppna i liljeholmen kl11 - Miah, Helena, Ida
Torsdag- Ida
Fredag- Ida
På Fredag tänkte jag gå på underbara barn, tänkte sikta på att vara där när det öppnar, tror det är kl.10, då jag har förädrargrupp på BVC på eftermiddagen
Måndag- Ida
Tisdag - Miah Helena
Onsdag Öppna i liljeholmen kl11 - Miah, Helena, Ida
Torsdag- Ida
Fredag- Ida
Helena: vad avis jag blir på dig! Hade så gärna oxå åkt dit. Får ta det nästa år ist!
Måndag- Ida
Tisdag - Miah Helena
Onsdag Öppna i liljeholmen kl11 - Miah, Helena, Ida, (evis)
Torsdag- Ida
Fredag- Ida, evis
Helena- Jag tänkte nog också gå på fredag. har en liten förhoppning om att det inte är fullt så mycket folk då som på lördag och söndag.
Jag var ju så besviken på mässan 08 så sedan dess har jag inte varit där men detta år funderar jag på att ta med mig båda tjejerna och åka på fredag. Såklart efter att ha hört lovord från er. Någon som vill göra sällskap dit?