• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-10-19 21:51:23 följande:
    hihi, vad lite som skrivs här nu förtiden
    vi ses ju jämt, eller snarare vi har inte tid att fika som förut då vi simmar och barnen inte vill fika längre, hehe

jag kan skryta med att jag buda hem en overall för 1kr + 45kr frakt, hoppas den kommer att vara bra, stl 74 för den vi fick låna var så smal i benen så den va svår att få på så ville ha en med två dragkedjor.
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-10-19 22:18:33 följande:
    vi ses ju jämt, eller snarare vi har inte tid att fika som förut då vi simmar och barnen inte vill fika längre, hehe

jag kan skryta med att jag buda hem en overall för 1kr + 45kr frakt, hoppas den kommer att vara bra, stl 74 för den vi fick låna var så smal i benen så den va svår att få på så ville ha en med två dragkedjor.
    vad var det för en trevlig overall
  • HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-10-19 22:25:33 följande:
    vad var det för en trevlig overall
    från kaphal var den, en brun med igelkottar på fodret och en på utsidan.
    "manchester" skrev hon så vi får se vad hon mena med det :)
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-10-19 22:31:05 följande:
    från kaphal var den, en brun med igelkottar på fodret och en på utsidan.
    "manchester" skrev hon så vi får se vad hon mena med det :)
    låter ju riktigt söt ;o)
  • Vintervacker

Kanske som vår röda PoP? Det är ju finspårig manchester, babycord som det kallas... Låter bra iaf!

• HelenaOlivia

Tack tjejer! Igelkottar till tandpojken, hihi

• JooCee
    Vintervacker skrev 2010-10-20 12:03:36 följande:
    Kanske som vår röda PoP? Det är ju finspårig manchester, babycord som det kallas... Låter bra iaf!
    En sådan har vi, fast brun. I storkek 74, vilken storlek har ni? Jag tycker den börjar bli för liten, börjar undra hur det kan komma sig då hon bara är 66-67 lång? Den är lagom upptill och i armar men fötterna börjar kika ut. Hmm.. Kort i benen kanske? Hur upplever ni den?
  • Lovi
    JooCee skrev 2010-10-20 13:43:11 följande:
    En sådan har vi, fast brun. I storkek 74, vilken storlek har ni? Jag tycker den börjar bli för liten, börjar undra hur det kan komma sig då hon bara är 66-67 lång? Den är lagom upptill och i armar men fötterna börjar kika ut. Hmm.. Kort i benen kanske? Hur upplever ni den?
    Nu har jag inte den overallen men jag tycker att en overall som J har också är små i benen fast det är en strl större än vad hon är.
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!