• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Vintervacker
    JooCee skrev 2010-10-20 13:43:11 följande:
    En sådan har vi, fast brun. I storkek 74, vilken storlek har ni? Jag tycker den börjar bli för liten, börjar undra hur det kan komma sig då hon bara är 66-67 lång? Den är lagom upptill och i armar men fötterna börjar kika ut. Hmm.. Kort i benen kanske? Hur upplever ni den?
    Det är också 74 men PoP är ju så stora i storlekarna. Jag tycker att den passar bra, och Loa är ju lång. Men - jag har korta ben fast jag är lång (30 i jeanslängd och 175 lång) så även min pappa och jag tycker Loppan har detsamma, kanske det är därför. Han har 68 i byxor och 80 i bodys men vi har ständigt problemet att de åker av axeln och blir sladdriga liksom.
  • Queenofice

Nu känner vi oss 100% friska här hemma och hänger gärna på fikan nästa vecka! :) om de blir någon :p

• fröken G

Hallå hejsan,

Jag är lite sen men hoppar in här och säger hej iaf! Är 24 år och fick min son Noah den 17 Mars! :)

• fröken G

Tackar tackar :) Får kika inom där med då!
    Vart bor ni nånstans då alla marsmammor? Bor ni runt sthlm eller är ni lite utspridda?
    Själv bor jag strax söder om stan.

• elzilen
    fröken G skrev 2010-11-01 20:25:17 följande:
    Tackar tackar :) Får kika inom där med då!
    Vart bor ni nånstans då alla marsmammor? Bor ni runt sthlm eller är ni lite utspridda?
    Själv bor jag strax söder om stan.
    vi bor alla i Stockholm.
  • HelenaOlivia

eftersom jag inte kan gå på babysim  och Niklas är ledig så ska jag ÄNTLIGEN ta tag i att köpa bh:ar, allt sitter illa efter amningen, man kan ju göra det bästa av det man har med en bh som sitter bra i alf.

Det var toppen att komma i väg på bio, det ska bli min grej, försöka komma i väg en gång i månaden och bara göra nåt annat.

Kram på er, saknar er sjukt mkt nu när vi inte kan leka

• fröken G
    elzilen skrev 2010-11-01 21:11:22 följande:
    eller runt stockholm skulle jag nog mer kalla det :o)
    Aa okej. Har ni träffats länge och så? Har skummat igenom tråden och det verkar som ni ses rätt mycket.
    Hur gammal är din lille?
  • HelenaOlivia
    fröken G skrev 2010-11-01 22:58:48 följande:
    Aa okej. Har ni träffats länge och så? Har skummat igenom tråden och det verkar som ni ses rätt mycket.
    Hur gammal är din lille?
    vi har haft tråd sedan förra sommaren när vi plussa, alla har inte varit med hela vägen utan kommit in på slutet. Och de första fikorna va hösten/vintern förra året.
    Vi ses ca en gång i veckan och 6av oss går på babysim tillsammans. Förut fika vi men nu blir det mest öppnaförskolan då barnen vill röra på sig.
    I den andra tråden finns alla datum när alla bebisar kom
    Välkommen hit
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!