Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Måndag: 10.00-13.00 öppet för alla 0-5 år, sångstund 10.30, måndagsgäst, samhällsinformation 11.00
Tisdag: 12.00-15.00 babyöppet 0-12 månader, sångstund 13.30
Onsdag: Spädbarnsmassage (riktad kurs, föranmälan)
Torsdag: 10.00-13.00 Öppet för alla 0-5 år, sångstund 13.00
Fredag: Stängt
Måndagar: 11.00-14.00 Endast för babygrupp 0-6 månader. Sångstund 12.00
Tisdagar: 9.30-12.30 Öppet för barn över 1 år. Sångstund 10.30
Onsdagar: 9.30-12.30 Öppet för alla. Sångstund 10.30
Torsdagar: 11.00-14.00 Endast babygrupp 7-12 månader. Sångstund 12.00
Fredagar: Stängt
blev ingen öf för oss i dag, Winston har varit mkt nöjd hela morgonen, vilket inte skett på jag vet inte hur länge så blev bara vara hemma och mysa. Man får passa på att njuta.
Rapport! Loa är 71cm lång och vägde 8,3kg! Han är alltså fortfarande en lång kille men normalviktig, lågt BMI hehe. Sportar numera 74-80 i kläder pga längden...
Dock blev både jag och J besvikna på 6-månaderskollen - läkaren gjorde inga av de test som du skriver om JoCee. Han bara kryssade i rutorna direkt! Han påstod att han såg att Loa hade dessa färdigheter genom att observera honom i rummet med oss bara medan vi vägde och bytte och sådant. Trist! Han bara lyste honom i ögonen lite och kände runt och så var det klart. Well, han är prima skinka iaf!
Miah: Jag har också jagat färgaffärer här tidigare, det finns en liten i Aspudden (precis bredvid t-banan) men bättre att åka till Zinken isf, Börjes färg på Hornsgatan är alltid bra.
Duktiga era barn är å så stora dem blir :)
Nu mera är man under 100 sträcket å är så grymt skönt :) Lillpruppen ska inte iväg på kontroll ännu så vi väntar med spänning här hemma. :)