• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • LindaB78

Gahhh....
    Ami du kan lungt ta dig ut till Sollentuna imorgon. Min snoriga näsa lär du inte se. Om du ser tiden på mitt inlägg så är det förklaringen. Jag kommer att var helt död imorgon.
    När jag väl kom i säng vid 23 vaknade H två gånger tätt i följd. Sen var jag klarvaken. Och bestämmde mig för att inte ligga och snurra. NU ska jag gör ett nytt försök att gå och lägga mig o sova Hoppas att det lyckas. Om mindre än 5 timmar tycker nog H att det är morgon..
    Ha det trevligt imorgon!
    God natt!

• Ami G
    Linda: det var tråkigt att höra! även här är natten ett hallaballo så vi får avstå utflykten norr ut, tyvärr.

kram på er allihop! 
  • Lovi

Hoppas det blir en bra fika i Sollentuna idag. Hade gärna följt med men har fått tid hos tandläkaren idagRynkar på näsan Är gärna med på fika nästa vecka :)

• Sophia84

Jag hoppar fikat idag, är helt slut sen igår haha, hade gärna kommit, men vill inte utsätta Ami för ngn smittorisk då min knodd fortf har lite hosta tror iof inte att den smittar är ytterst lite kvar nu, men för attvara på den säkra sidan hoppar jag idag.

åhhh vill verkligen träffa er snart, kanske kan ta en träff snart igen, kanske i mina krokar, sundbyberg ;:0)

• FrökenX

Förlåt men jag hoppar oxå idag.Mår inte alls tipp topp. Varken tipp eller topp. Ska försöka ta mig inöver och byta kolsyrepatronerna till sodastreamern ist. Hoppas ni får det trevligt!!

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!