• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • HelenaOlivia
    Fikalista:

Måndag:
    Helena

Tisdag:
    Helena

Onsdag:

Torsdag:
    Helena

Fredag:

På onsdag vill jag nog på öppnafsk (vill du komma Ida kan vi ses där tidigare än 13)
  • Queenofice
    Fikalista:

Måndag:
    Helena

Tisdag:
    Helena, Veronika

Onsdag:

Torsdag:
    Helena, Veronika

Fredag:
    Veronika
  • HelenaOlivia
    Fikalista:

Måndag:
    Helena

Tisdag:
    Helena, Veronika

Onsdag:

Torsdag: 
    Veronika

Fredag:
    Veronika

Jag kom på att jag ska ju jobba på torsdag, hihihi
  • FrökenX
    Fikalista:

Måndag:
    Helena

Tisdag:
    Helena, Veronika

Onsdag:

Torsdag: 
    Veronika

Fredag:
    Veronika

Lovi:
    Du pratade om öppna fsk i Årsta på tisdag. Jag hänger gärna på dit.

Helena: Det blir öppna för mig i Liljeholmen på onsdag oxå!
  • FrökenX

Har kollat upp lite resor till Ullared nu. Detta är vad jag nosat rätt på:

Delfinbuss

29/10, 26/11

495 kr
    --------------------------
    Värmdö buss

23/10

Boka innan  13/10

425 kr
    --------------------------
    Rönninge reseservice

30/10, 2/12

460 kr

• JooCee

Snacka om att det är skillnad mellan ungarna! Zacke är en pojk och Em en tjej. Zacke var trög motorisk och Emeline rörlig. Zacke sov aldrig, Emeline gillar att sova. Zacke skrattade bara man tittade på honom, Emeline är svårflirtad.. and the list goes on..

Zackarias 6 månader, framåtlutad och ramlar om han inte håller i sig
    Emeline nääästan 6 månader, sitter käpprak och kan använda händerna till att leka samtidigt

• Ami G

alltså, JooCee: jag DÖR så fina de är! Lilla Em är så bedårande så att man bara tuppar av. Får man gissa på att hon kommer bli en prima ballerina? My lord vilken hållning hon har, imponerande!!!

Vår lillunge låter mer lik din Zacke (förutom att hon faktiskt numer sover 19-09) hon är otroligt social och kommunikativ, finmotoriken ligger väldigt mkt längre fram än den allmänna. Hon kan nästan sitta själv, men gör det helst i vagnen så hon kan hålla i sig och hon vägrar vända på sig. Vi är dock inte stressade över det, utan tänker att hon lär kunna göra det när hon är 10 år, om inte annat. Time will tell!

Vore kul att se dig snart igen!

Fö åker min allra bästa vän hem igen till USA på tisdagmorgon efter att ha varit här i nästan 1,5mån. Känns urtrist men sånt är livet. Vi har dock tagit vara på tiden och träffats typ varje dag. Hur som: det betyder att jag och lillan kan hänga med på fler fikor i fortsättningen! Det ska bli kul! 

• HelenaOlivia

jag tror det blir hemma vila bort förskylning imorgon för att orka resten av veckan.
    Vore kul om det blev Årsta öppnis på tisdag och sen liljholmen öppnis på onsdag och kanske en vanlig fika torsdag beroende på hur alla mår.
    Krya på er och på mig :)

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!