• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • LillaStollan

Ja, annars kan vi fika här och shoppa i centrum

• LillaStollan

Förresten har de outlet på name it på torsdagar ibland (tror inte de tär varje) Ska kolla om det är nästa torsdag.

• Vintervacker

Helena: Stooort grattis! Vet att du berättade om det där. Vilken dröm! Promenerade igenom Gröndal idag, det är verkligen mysigt. Och nära oss ; ) KRAM!

• Alfalfafrö

Någon som vill äta lunch inne i stan imorgon? Jag vill ha bakad potatis med skagenröra och räkor!

Jag ska in och sälja av lite studiematrial till en tjej och ska träffa henne vid åhlens city kl 12.

• HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-08-26 21:05:56 följande:
    Helena: Stooort grattis! Vet att du berättade om det där. Vilken dröm! Promenerade igenom Gröndal idag, det är verkligen mysigt. Och nära oss ; ) KRAM!
    Tack!!!
    LillaStollan skrev 2010-08-26 18:41:44 följande:

LillaStollan skrev 2010-08-26 18:43:31 följande:
    Förresten har de outlet på name it på torsdagar ibland (tror inte de tär varje) Ska kolla om det är nästa torsdag.
    Karin låter bra det där!
  • FrökenX
    Alfalfafrö skrev 2010-08-26 21:18:31 följande:
    Någon som vill äta lunch inne i stan imorgon? Jag vill ha bakad potatis med skagenröra och räkor!

Jag ska in och sälja av lite studiematrial till en tjej och ska träffa henne vid åhlens city kl 12.
    Jag möter gärna upp för lite bakad potatis Vart och när ska vi mötas?
  • elzilen
    LillaStollan skrev 2010-08-26 18:41:44 följande:

fika i vällingby låter toppen.
  • Sophia84

GRAAATTTTIS Helena!! Guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad skönbt :) Gröndal är underbart!!

• LillaStollan

Faaast nu kanske jag lovade för mycket. Vi simmar ju på torsdagar. Är hemma därifrån vid 12 kanske.

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!