Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Det är ju inte som att det inte finns fikamöjligheter inom gångavstånd om det skulle vara fullt.
Jag kommer när jag kommer imorgon. Kan vara där kl 11 eller lite senare. Allt beror på när stockholm vatten behagar dyka upp och byta vår vattenmätare.
Förstår inte att firmor kan göra så där med tider. De säger att vi kommer mella 9-12. Nu är jag ju föräldrarledig och kan vara hemma. Men när man jobbar så blir man ju tokig. Då ryker ju en ½ dags semester.
Jag dyker upp till 11 imorgon, kulturhuset ingång nere vid plattan om någon vill mötas upp där..
jag tror att jag hoppar morgondagen, tänkte att jag skulle gå till ÖF här hemma.
Men jag tar gärna en fika/lekdate på torsdag eller fredag :o)
Jag tror inte vi kommer idag - Idde har haft en vakennatt och jag är så trött att jag raglar..
Vi blir också hemma idag. M har feber efter vaccinationen igår
Ni får fortfarande komma på fika här hemma på fredag, om ni vill. Det kostar gratis och har inga trafikljus. Möjligen får man sitta på golvet om det är mycket folk i förhållande till stolar. :)
Ettan: Hade gärna kikat förbi men har min större tjej som måste hämtas så jag hinner dessvärre inte. Men tack för inbjudan
En annan gång, Alfa!