• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • HelenaOlivia
    LillaStollan skrev 2010-08-23 13:46:46 följande:
    Tar nog med mig Astrid men det är väl ok för alla?
    självklart! Bara mysigt!
  • JooCee

Haha! Jag kanske kommer förbi en sväng tillsammans med svärmor i morgon. Är det okej? Skämt åtsido, ska träna med henne vid 10 i stan (fråga mig inte var?) och sedan var planen eventuellt kulturhuset, så vi kanske ses!

• JooCee

Rum för barn tenderar för övrigt att bli fullt ganska snabbt, alla mammalediga hänger ju där, rek att vara där när dom öppnar!

Har dom fortfarande kvar "trafikljusen" som man kunde se från torget, där man kunde se grönt=ledigt, gult=kö, rött=fullt? Någon som vet?

• HelenaOlivia
    JooCee skrev 2010-08-23 17:42:04 följande:
    Rum för barn tenderar för övrigt att bli fullt ganska snabbt, alla mammalediga hänger ju där, rek att vara där när dom öppnar!

Har dom fortfarande kvar "trafikljusen" som man kunde se från torget, där man kunde se grönt=ledigt, gult=kö, rött=fullt? Någon som vet?
    när öppnar dom?
  • JooCee
    HelenaOlivia skrev 2010-08-23 18:01:14 följande:
    när öppnar dom?
    Dom öppnar 11 tror jag, brukar(de) vara kö från 10.30 vissa dagar. Men det var ju för fem år sedan på Zackarias tid.
  • Alfalfafrö

jag var där en vardag vid 11 förra året och då var det nästan folktomt, vet att helgerna brukar man inte komma in... kan hända att det är mycket nu med.

Ska vi ta något annat ställe eller ska vi chansa?

• LillaStollan

Blir nog lite sen och troligtvis utan Astrid i alla fall. Ska en sväng till öf med syrran och hennes tjej först.

• JooCee
    Alfalfafrö skrev 2010-08-23 18:27:22 följande:
    jag var där en vardag vid 11 förra året och då var det nästan folktomt, vet att helgerna brukar man inte komma in... kan hända att det är mycket nu med.

Ska vi ta något annat ställe eller ska vi chansa?
    Det är sant, det är verkligen lite från dag till dag. Nu har det varit "löning" (barnbidrag) dessutom, då är det många som väljer andra alternativ än gratis!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!