• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • HelenaOlivia

Malin, en av de böckerna Niklas beställde va just den du rekomendera :) Och även annaWahlgren sova hela natten, jag hoppas verkligen våra mördarnätter snart är över, hua!

• HelenaOlivia

Varför fikar vi inte imorgon?? Är alla upptagna? Kaffe

• elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-08-25 21:21:04 följande:
    jag är upptagen tyvärr... verkar som att jag missar er helt denna vecka Rynkar på näsan
  • HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-08-25 21:47:40 följande:
    jag är upptagen tyvärr... verkar som att jag missar er helt denna vecka Rynkar på näsan
    typiskt! vi får ta igen det nästa vecka och fika heeela dagarna, hihi
  • Lovi
    HelenaOlivia skrev 2010-08-25 21:21:04 följande:
    Är ocksp upptagen.

Helena: vad spänannde med böckerna, den ena har jag ju redan hemma som sagt. I går var jag hemma hela dagen och satsade stenhårt på att June skulle kunna slappna av och sova i kapp för alla oroliga nätter. Så det slutade med att hon sov 5x 30-45 minuter i går på dagen! Vilket resulterade i att hon somnade för kvällen vid 18, åt 22 sov till 01 och åt igen, åt en snabbis vid 4 och vaknade sen vid 7. Inte en miljon uppvak ochmardrömmar som tidiga nätter. Så det känns som att det verkligen stämmer att barn som sover bra på dagen sover bra på natten.
  • Alfalfafrö

Jag hoppar idag. Mensen kom som ett brev på posten och nu lär jag väl bli hemma i tre dagar.... Huuur kan man blöda så mkt! Måste börja äta järntabletter samt ta upp detta med MVC. suck

• HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-08-26 09:53:47 följande:
    Är ocksp upptagen.

Helena: vad spänannde med böckerna, den ena har jag ju redan hemma som sagt. I går var jag hemma hela dagen och satsade stenhårt på att June skulle kunna slappna av och sova i kapp för alla oroliga nätter. Så det slutade med att hon sov 5x 30-45 minuter i går på dagen! Vilket resulterade i att hon somnade för kvällen vid 18, åt 22 sov till 01 och åt igen, åt en snabbis vid 4 och vaknade sen vid 7. Inte en miljon uppvak ochmardrömmar som tidiga nätter. Så det känns som att det verkligen stämmer att barn som sover bra på dagen sover bra på natten.
    va skönt för dig!!!! och för june me för den delen.
    vinston log i sängen 9-9 men har ploppat lite napp men inte så farligt, har dock haft svårt och sova då jag väntat på att snart vaknar han, suck! knasig e man
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!