Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Trist Ami, men kul! Det blir lättare att träffa dig nu. :)
Idde slutade snora idag och kan med största säkerhet hänga med på någon fika i veckan, förutsatt att jag inte också åker dit på förkylningen.
Jag kan inte öppnis i Årsta den här veckan. Hade helt missat att BVC-gruppen har träff på biblioteket här i morgon för att få en visning av barnboksavdelningen. Men kan vi inte säga nästa Tisdag? Det vore så kul att få lite sällskap till öppnis här. Jag bokar iaf in nästa tisdag och häng gärna med då :)
Är öppna i årsta också på eftermiddagarna?
Hua. Nervöst! Idag ska jag träffa min moster som bor i Findland. Hon är här på ett snabbt besök och hörde av sig till min via facebook och ville träffa mig och tjejerna. Ska bli kul, har inte sett henne på säkert 15år, jag var bara barnet sist...Hon har gått igenom en massa jobbigt och haft dålig kontakt med min mamma de senaste 5åren så det är ingen som träffat henne på väldigt länge. Spännande och skrämmande alltså!
så är någon i stan (jag ska vara vid medis) idag kan jag ses efter ca 13 om någon har lust!
Jag ska till MVC i Sumpan i morgon. Ska ni fika där så hänger jag gärna på.
osäker på om jag kan imorgon, funderar på att ta mig till öppna här i blackan ist.
Karin ska du till blackeberg imorgon?
Tisdag: Helena, Veronika, Ida, eva-lena, miah Onsdag: Torsdag: Ida, eva-lena Fredag: Veronika, Ida www.zilen.se
Ida- Jag får inte gå eftersom jag har Astrid med mig. Det är ju babycafé.
Jag tror att jag och Lukas ska gå på ÖF här hemma imorgon, ska sedan ta mig till Odenplan på eftermiddagen, så känner att jag stannar på hemmaplan på förmiddagen.