Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
blir kanske svårt för mig med norr, tidsbristen är ett aber..... hur långt norr kanske jag först ska fråga
Åh, det vore jätteroligt om ni ville dra en repa i sollentuna C på torsdag! Fundera på saken.
Mötet med chefen gick toppen! Blev erbjuden en ny tjänst.. får berätta mer när vi ses. Nu måste jag dock börja läsa in mig på kommande uppdrag så nu ska jag börja "plugga" här hemma. Ska bli roligt!
Var helt dator fri över ett dygn och jösses va här händer grejjer!
Grattis Josefina! Spännande!
Va roligt att det gått så bra för dig på jobbet Malin!
Ida, hoppas det gick bra för dig i dag med släktingen från finaste Finland ;)
Ja jag ska ju till jobbet på torsdag och är lite nervös, hihi men det ska bli kul!
Är dock förskyld och seg så vilar massor nu.
Tänkte gå till öppnis i liljeholmen imorgon ialf
Ami: Tack för tipset men jag har redan shoppat loss nu....
Alfa - Hur gick mosterbesöket?
Joo - Vad roligt med lite nya utmaningar :)
Jag ska också snacka med chefen om min framtid nu i veckan. På torsdag tyvärr. Hade gärna åkt till Sollentuna för att träffa er!
Miah - Förstår vad du menar! Det är verkligen en utmaning (lite väl stressande ibland) att få till bilden av hur man vill ha det med plånboken *suck*. Men ni kommer ha en underbar dag när det väl är dags :)
Var till BVC och Kate fick 5mån-vaccin. Reagerade den här gången trots att hon inte gjorde det förra gången.. Trodde inte det var så vanligt? Förra gången var jag nervös men inte nu.. hade som tur var köpt alvedon den gången och fick leta fram den mitt i natten.. och kaskadkräkningar och.. buhu little baby. Fick verkligen flashbacks till de första veckorna hemma, har nästan glömt att det fanns en tid när man inte kunde räkna med att hon sov på natten.
Good news är att hon äntligen växt lite! Så verkar vara som ett par av er sa, det här med att växa i omgångar, nu syntes ett mönster - phew. Min lilla (minst här i tråden?) är nu 5 månader och 1 vecka, 6640 g och 64 cm.
Det var första gången vi träffade vår ordinare sköterska sen innan sommaren, så hon flämtade chockat när det kom fram att Kate bara sover på magen nu - vardagsmat ;) Men Lovi, jag är nyfiken, har det blivit en magsovare av J?
Jag får tyvärr ställa in mina planer för veckan, har så mycket att fixa med på hemmaplan.
Moster besöket gick bra, kändes lite konstigt att träffa henne men det blev en snabbis och hon bjöd över oss till finland inom en snar framtid.
Jag tycker absolut att vi kan ta oss till Sollentuna på Torsdag, för mig funkar det alldeles utmärkt
Torsdag Sollentuna C, det bestämmer vi tycker jag. Måste träffa er nu, var ett tag sen. Men jag har haft fullt upp. Ute på vift var dag. Imorgon prov tränar jag för duvbos damlag. Får se hur det går =) Ska bli skit kul!!!