• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Lovi

Mollywood: June är magsovare i perioder. Helst sover hon på mage. Men när hon drömmer mycket och kryptränar i sömnen måste jag lägge henne på rygg efter att hon somnat annars vaknar hon så mycket under natten. Så himla snällt att jag fick låna andningslarmet. Du får säga till när ni vill ha tillbaka det.

• elzilen

Tycker absolut att du ska komma.
    Vi kan väl ses den vanliga tiden, kl 11, eller?

• JooCee

Jippie!!!! =)

Jag tar nog en promis dit efter att jag lämnat zack the man på förskolan. Är på plats runt 10 och strosar butiker om någon morgonpigg själ vill komma tidigare. Just give me a call när ni är på plats. 0704533801

• JooCee
    JooCee skrev 2010-09-08 11:05:10 följande:
    Jippie!!!! =)

Jag tar nog en promis dit efter att jag lämnat zack the man på förskolan. Är på plats runt 10 och strosar butiker om någon morgonpigg själ vill komma tidigare. Just give me a call när ni är på plats. 0704533801
    Nej fan, kom på att jag måste lämna honom 10 i morgon. Jag är på plats 11!
  • HelenaOlivia
    Sophia84 skrev 2010-09-07 22:45:36 följande:
    Torsdag Sollentuna C, det bestämmer vi tycker jag. Måste träffa er nu, var ett tag sen. Men jag har haft fullt upp. Ute på vift var dag. Imorgon prov tränar jag för duvbos damlag. Får se hur det går =) Ska bli skit kul!!!
    Åh va spännande! Lycka till!
  • FrökenX

Kommer ut dit imorgon jag oxå! Idag funderar jag på om jag ska städa eller gå på öppna fsk....

• HelenaOlivia
    MiahMaria skrev 2010-09-08 11:31:51 följande:
    Kommer ut dit imorgon jag oxå! Idag funderar jag på om jag ska städa eller gå på öppna fsk....
    gå på öppnis!!!!!!
  • Vintervacker

Jag kommer kanske på öppnis. Skulle gärna åkt till Sollentuna men pallar inte idag.

Jag har skickat hem mamma men iom att Loa varit snuvig har vi haft riktigt sega nätter och mornar. Nu har jag dock sovit i ett par timmar och Loa verkar snorig men inget mer. Efter fyra dagar är jag rätt säker på att han inte smittar och vågar mig kanske till öppnis.

Damn vad skönt det är ändå med föräldraledigheten att man kan, då det behövs, lägga ribban på minus två och hasa runt i pyjamas hela dagen. Ge sitt barn mat direkt ur burken, äta själv ståendes vid kylen, skita i städning och jobb och måsten och ligga i sängen med lillkobben och leka. Det förutsätter förstås att man lägger ribban mycket högre annars, hm måste nog jobba på den teorin.

Men om någon ska till öppnis kommer jag nog. Vet inte om det blir till sångstunden eller kanske lite efter!

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!