• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Lovi

Vinter: Vi verkar ha exakt samma typ av barn här.

Öppnis: Jag har helt blandat ihop dagarna och inser att jag ska till frisören på tisdag. men för att sysselsätta både mig och J så tänkte jag gå dit i morgon em( om ni inte redan bestämt fika någonstans?). Någon som vill med? Tänkte också dyka upp på öppnis i liljeholmen på onsdag. Behöver all sysselsättning som går för att inte jag och J ska klättra på väggarna ( Främst J, själv vill jag sova Flört)

• FrökenX
    Vinter: Det är samma här! Har varit själv i stort sett hela veckan och var helt slutkörd imorse så jag bara låg och grät för att jag inte orkade mera. Emma är ovanligt gnällig och vill ha uppmärksamhet 24/7. Fick sova en stund mitt på dagen idag och sen fått en massa bra saker gjorda som tvätt och lite sånt så nu känner jag att jag har lite energi igen.

Lovi: Jag hänger gärna med imorgon. Vart och när ska vi cs vi som vill till årsta?

Håller på att fixa och dona här hemma som du JooCee nu. Vill få det hemtrevligt och mysigt. "Tyvärr" blir det en del stora utgifter med bröllop/dopet så jag har inga stora slantar att lägga men hoppas att fram till jul ha fått det lite mindre kalt och lite mera hemtrevligt. Gärna loppisfynd blandat med nytt. Tycker om vitt men inser att det är rätt trist och ska försöka få till en mera personlig stil här hemma. Ni vet ju hur tomt det är här...
  • elzilen
    Måndag: Miah
    Tisdag:
    Onsdag(öppnis, liljeholmen): miah, helena
    Torsdag:
    Fredag: Miah, Helena, eva-lena

På tisdag går jag och Lukas till ÖF här hemma i hagsätra.
  • Lovi
    Miah: Kl 13 börjar det. Jag möta upp er vid tvärbanan hållplats linde strax innan 13.
  • Alfalfafrö

Helga sover så J*vla dåligt!! Gaahhhh! Undra om det kan vara den där tanden som spökar? Vaknar och knölar och gråter och blir ännu argare om man stoppar in nappen.. Buhuu vad trött jag är trots att jag bara varit upp och vaggat två gånger inatt.
    Hon har dessutom börjat vakna kl 06 oavsett när vi lägger henne..

Jag behöver träffa er!! Kanske är det någon av er som hinner ses innan öppna och sen kan jag vara med en liten stund där med?
    Ser annars att det är fredagen som ser mest lovande ut och där är jag tveksam, ska nämligen åka hem till Ludvika under helgen och troligen drar vi strax efter lunch...

Måndag:
    Miah, Ida
    Tisdag:
    Torsdag:
    Fredag: Miah, Helena, eva-lena, (Ida)

• Lovi
    Alfalfafrö skrev 2010-09-13 07:42:59 följande:
    Helga sover så J*vla dåligt!! Gaahhhh! Undra om det kan vara den där tanden som spökar? Vaknar och knölar och gråter och blir ännu argare om man stoppar in nappen.. Buhuu vad trött jag är trots att jag bara varit upp och vaggat två gånger inatt.
    Hon har dessutom börjat vakna kl 06 oavsett när vi lägger henne..

Jag behöver träffa er!! Kanske är det någon av er som hinner ses innan öppna och sen kan jag vara med en liten stund där med?
    Ser annars att det är fredagen som ser mest lovande ut och där är jag tveksam, ska nämligen åka hem till Ludvika under helgen och troligen drar vi strax efter lunch...

Måndag: Miah, Ida
    Tisdag:
    Torsdag:
    Fredag: Miah, Helena, eva-lena, (Ida)
     Jag och J har inget planerat innan öppna i dag. Kom förbi Årsta med H om du vill  och häng med till öppna en liten stund. Miah du kan ju också komma tidigare om du vill.
  • 1up

Om lilla Ylet kan tänka sig att skruva ner hysterin ett par snäpp (och det inte börjar tokregna) så ska hon och jag till Tornparken i Sundbyberg idag, vid 11-snåret. Misstänker att hon kan distraheras en smula av andra barn och jag behöver komma uuut!

• FrökenX

Jag har inget viktigt inplanerat innan öppna idag. Vilken tvärbana tar du Alfa? Tänkte jag kan hoppa på samma tåg till Linde.

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!