Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Vinter: Vi verkar ha exakt samma typ av barn här.
Öppnis: Jag har helt blandat ihop dagarna och inser att jag ska till frisören på tisdag. men för att sysselsätta både mig och J så tänkte jag gå dit i morgon em( om ni inte redan bestämt fika någonstans?). Någon som vill med? Tänkte också dyka upp på öppnis i liljeholmen på onsdag. Behöver all sysselsättning som går för att inte jag och J ska klättra på väggarna ( Främst J, själv vill jag sova )
Helga sover så J*vla dåligt!! Gaahhhh! Undra om det kan vara den där tanden som spökar? Vaknar och knölar och gråter och blir ännu argare om man stoppar in nappen.. Buhuu vad trött jag är trots att jag bara varit upp och vaggat två gånger inatt.
Hon har dessutom börjat vakna kl 06 oavsett när vi lägger henne..
Jag behöver träffa er!! Kanske är det någon av er som hinner ses innan öppna och sen kan jag vara med en liten stund där med?
Ser annars att det är fredagen som ser mest lovande ut och där är jag tveksam, ska nämligen åka hem till Ludvika under helgen och troligen drar vi strax efter lunch...
Måndag: Miah, Ida
Tisdag:
Onsdag(öppnis, liljeholmen): miah, helena
Torsdag:
Fredag: Miah, Helena, eva-lena, (Ida)
Om lilla Ylet kan tänka sig att skruva ner hysterin ett par snäpp (och det inte börjar tokregna) så ska hon och jag till Tornparken i Sundbyberg idag, vid 11-snåret. Misstänker att hon kan distraheras en smula av andra barn och jag behöver komma uuut!
Jag har inget viktigt inplanerat innan öppna idag. Vilken tvärbana tar du Alfa? Tänkte jag kan hoppa på samma tåg till Linde.
Kan inte åka idag... Måste passa på att sova och Helga också.... suck!...
men tack för era erbjudanden!