• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • LindaB78
    1up skrev 2010-08-21 21:57:22 följande:
    Ingenstans, ännu.. vad jag vet. Förslag?
    Ska vi våga oss ur konfortzonen och överge Liljeholmen för en dag?
  • 1up

Jag har ju aldrig fikat med er i Liljeholmen, iofs.. men jag drar gärna annorstädes. Om jag får önska mig något så gärna ett lugnt ställe - jag hör mycket dåligt i skramliga miljöer, i synnerhet om det spelas alldeles för hög musik. En park funkar, Etnografiskas Matmekka också. Andra förslag?

• elzilen
    Sophia84 skrev 2010-08-21 21:09:52 följande:

Lille L ute och "promenerar"
    Saknar dig oxå, måste ju vara flera år sedan vi sågs. Du har ju en riktigt stor pojke nu :o) Hoppas att vi ses snart.
  • HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-08-21 19:02:31 följande:
    Kul att träffa dig idag! Ja vi ser nog lite löljligt nyförälskade ut titt som tätt.Glad
    inte löjliga bara super söta!
    Sophia84 skrev 2010-08-21 20:31:21 följande:
    Åhh saknar er så in i nooooooooordens nu. lovi-jag vill ju veta allt om han du nu går på moln för =) Så himla roligt. Vad glad man blir av att se/höra hur glad en vän är, för ja jag anser er att vara mina vänner goingar!!
    saknar dig oxå ju, han e så stor och så söt Leon  ju, kolla lite bilder på han på fejjan, fina han
  • HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-08-21 17:30:25 följande:
    FIKA.
    Tisdag 24e: Ettan, Lovi, Ida, Linda, Helena, Eva-Lena, Lisa

Var är det sagt?
    Skrapan kanske?
  • Lovi

Sophia: Så söt han är!!!!

Fika, skrapan funkar fint för mig. Någongång kanske vi kan våga oss till kulturhuset och samtidigt kolla in rum för barn? Snart kan ju våra telingar vara med där på sångstunder och i deras lekhörna för småttingar.

• HelenaOlivia

Eva-Lena va kostar en sån molo ny? Håller på och kollar på tradera nämligen, den finns i så fin lila

• elzilen

Molo kostar 500 kr ny, eller mer. Den "lurviga" kostar iallafall 500 kr. Älskar alla deras färgkombinationer.

• HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-08-22 18:25:58 följande:
    Molo kostar 500 kr ny, eller mer. Den "lurviga" kostar iallafall 500 kr. Älskar alla deras färgkombinationer.
    ja dom e as mysiga!! är de stora i storlekar, vet du?
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-08-22 18:40:25 följande:
    ja dom e as mysiga!! är de stora i storlekar, vet du?
    de är normala i storlek, skulle satsa på en stl 80.
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!