Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Jag har ju aldrig fikat med er i Liljeholmen, iofs.. men jag drar gärna annorstädes. Om jag får önska mig något så gärna ett lugnt ställe - jag hör mycket dåligt i skramliga miljöer, i synnerhet om det spelas alldeles för hög musik. En park funkar, Etnografiskas Matmekka också. Andra förslag?
Sophia: Så söt han är!!!!
Fika, skrapan funkar fint för mig. Någongång kanske vi kan våga oss till kulturhuset och samtidigt kolla in rum för barn? Snart kan ju våra telingar vara med där på sångstunder och i deras lekhörna för småttingar.
Eva-Lena va kostar en sån molo ny? Håller på och kollar på tradera nämligen, den finns i så fin lila
Molo kostar 500 kr ny, eller mer. Den "lurviga" kostar iallafall 500 kr. Älskar alla deras färgkombinationer.