• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • LindaB78

Tisdag 24e: Ettan, Lovi, Ida, Linda

Stockholm vatten kommer och och byter vår vattenmätare mellan 9-12, denna dag. Men jag hoppas att de sjöter sig och kommer senast vid 10.

Sen har vi en takfirma som ska komma och laga vårt tak oxå. Skulle ha varit gjort denna vecka, men vädret var inte med oss. Och idag när det var hur fint väder som heltst så hade företaget kick-off. Jag börjar undra om taket kommer att bli lagat innan vintern.  Hur som helst så jag plannerar in fika och får jag frörhinder så skirver jag ett par rader här.

• HelenaOlivia

loppis på reimers imorgon som jag tänkte kolla in, kl.11-14 tänkte sikta på att va där 11, vill hitta leksaker åt W står att det brukar va mkt barngrejjer
    Ett litet tips bara, trevlig helg på er alla

• Ami G

vi vill också fika! men kan inte kommande vecka - åker ner till provence tidigt tisdag morgon (vi måste åka hemifrån kl 04...) med ryanair (skräcken! hatet!) o är lite halvnojig just nu över hur det ska gå. känns även halvkul att ta sig ner t 30 grader igen, nu när det svalare vädret och hösten (älskar hösten!) kommit, mne jag ska inte klaga. det ska bli urmysigt att resa lite igen. ergo: ingen fika för vår del kommande vecka, men gärna veckan efter!

• HelenaOlivia
    Queenofice skrev 2010-08-20 23:15:30 följande:
    Attans jag har päron träff på tisdag :(

Helena vart ligger reimers?
    vid Hornstull
  • 1up
    Ami: Det blir säkert fint, alltsammans. :)
  • HelenaOlivia
    Miah: jag stoppade en mamma med just en sån vagn som vi titta på och hon va jätte nöjd med den, ska man gå långt kan den va lite tung men då var det bara att låsa framhjulen. Lätt att resa med och fälla ihop sa hon. Dom hade en urban jungle innan och gilla den inte.

På vägen hem hade jag en ko under vagnen som mua, haha

Lovi: va söta ni va! Såg er på håll och glittra om erHjärta

Tisdag 24e: Ettan, Lovi, Ida, Linda, Helena
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!