• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-12 19:55:54 följande:
    Jag kommer!!!

Förövrigt så är jag på om det är någon som ska hitta på något skoj Lördag eller söndag, jag ska nämligen vara själv med båda de dagarna då mannen drar på bröllopsfest i Ume´. (morrgrrmorr, jag vill ÅSSÅ!! som S skulle sagt!)
    jag hakar gärna med på nåt då Niklas jobbar hela helgen
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-13 21:02:00 följande:
    Söndag Helena, då skulle jag gärna försriva lite tid utanför hemmet...
    okej, låter bra, vi hörs av imorgon om va du e sugen på
  • HelenaOlivia

Jag måste banga i morgon, ska träffa en kompis som har det lite jobbigt nu.

Hoppas alla överlever denna galet svettiga dag och vi ses på tisdag i Liljeholmen, va är det för tid och cafe som gäller på tisdag?

Malin, jag måste titta förbi Årsta oxå nästa vecka, kanske en dag då du kan ta en fika.

• Alfalfafrö

Synd Helena, men vi ses på tisdag iaf!

Hua, bara 24tim kvar nu innan mannen kommer hem igen. Hoppas på något svalare väder imorgon och att jag kan komma på något bra att fördriva dage med!

• HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-08-14 17:56:05 följande:
    Synd Helena, men vi ses på tisdag iaf!

Hua, bara 24tim kvar nu innan mannen kommer hem igen. Hoppas på något svalare väder imorgon och att jag kan komma på något bra att fördriva dage med!
    hoppas det går bra! Ja vi ses på tisdag. kram
  • elzilen

Miah: välkommen hem. hoppas att du haft det alldeles underbart.

Spontanfikor och annat skoj är det dags att ta tag i nu :o) semesterfirandet snart slut för detta året.

Vi ses på tisdag :o)

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!