Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Jag vill ses imorgon. Tänkte dra till liljeholmen så S får leka i fruktparken. Vilken tid passar er, jag skulle helst efter lunch då S gärna sover en stund vid lunchtid.
Jag är på lunchandet! :) Vilken tid de spelar ingen roll.
Jag går in i morgon bitti och ser om ni har uppdaterat något :)
Jag kan också följa med o luncha men behöver ta en promenad sen så stora tjejen somnar i vagnen. Vilken tid och vart? Kl 11 kanske, finns det något bra ställe att ha med sig en 2åring på?
Har inte vart inne i lijeholmen något mer än till mat affärn :p
Jag kommer att vara vid liljeholmen vid 11 iaf. Ska vi ses inne i gallerian?
0739913513 mitt nummer
De kan vi göra
Klickade för fort :p
Jag kan höra av mig när jag är framme och se vart du/ni är :)
Hej,
kommer idag, men jag kommer väl till ca 11:20 men ni kan ju sms:a mig till mig vart ni sitter någonstans..
hej mina finsate!!!! Jag kanske tittar förbi er i liljeholmen idag :)
Mycket har hänt under semestern, han rullar medvetet åt båda hållen och 2tänder kikar upp, han kan själv stoppa nappen i munnen, helt galet mkt har hänt, hur roligt som helst!
Så nu hoppas jag att han ska börja sova mera och va mindre gnällig.
Coolt E-L att du hitta en sån tröjja där, ja eller va man ska säga ;)
Ja det får bli lila och rosa för W varje gång han träffar farfar
Åh nu längtar jag också hem till sthlm och snackfikor med er. Just nu är vi i Värmland och inväntar det stora släktkalaset på lördag, men på söndag bär det av mot den kungliga huvudstaden igen. Så jag ses gärna nästa vecka.
I övrigt så har jag blivit tokförkyld ( säkert för att jag har semester och inte är föräldraledig i ett par veckor) och längtar mig blå efter finaste H som förgyller min tillvaro. Så det känns lite ynkligt här borta i värmland.