Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Tråkigt att jag verkar ha missat luchsällis!
Det blev så fint väder så jag skippade skoshoppandet och var ute istället. Men imorgon ska vi göra ett nytt försök! I liljeholmen eller någon anna galleri. Problemet är att jag inte kan surfa på morgonen. Jag måste ha planen klar när stora killen vaknar annars blir det kaos. Så vi drar iväg imorgon fm, var vet jag inte ännu.
säger samma som Lovi, saknar er oxå så otroligt mkt. Det är tur att det inte är många dagar kvar här uppe. Känns som att jag har semestrat klart för denna sommar. Eller iallafall när det gäller släkt-semester.
Vi ses nästa vecka :o) Det var väl tisdag i Liljeholmen eller?
Tisdag liljeholmen, jag kommer!
Jag kommer!!!
Förövrigt så är jag på om det är någon som ska hitta på något skoj Lördag eller söndag, jag ska nämligen vara själv med båda de dagarna då mannen drar på bröllopsfest i Ume´. (morrgrrmorr, jag vill ÅSSÅ!! som S skulle sagt!)
Hej på er! Är tillbaka i storstan och efter ca 15 timmars sömn är jag människa igen. Ska försöka gå tillbaka och läsa ikapp allt jag missat Miss ya all
Hej Miah! Välkommen hem!!! Du och Emma har vart saknade! <3<3<3
HEJ Miah! Har ni haft det bra???
Yaay Välkommen hem! Du har varit saknad!! Vem ska man annars spontanfika och shoppa med i veckorna
Miah: Välkommen hem! Ser framemot att höra om äventyret!!