Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Söta lilla W... Hoppas att han mår bättre nu och sover gott.
Kram till honom från kompisen Luke.
Ida: GAHHHH! Förstår helt och fullt din frusteration över att vara ensam med barnen hela tiden! Att ha "hell hour" i felra timmar varje dag är inte direkt avslappnade och bra för humöret. Och grymt uttråkande. jag har panik redan nu inför nästa vecka när jag ska vara ensam med barnen. maken börjar jobba och Melvins dagisavdelning är stängd så han får vara hemma med mig. Håller mentalt på att stålsätta mig inför att typ bosätta mig i en lekpark nästa vecka. Förslag på aktiviteter som kan vara roliga för oss alla 3?
Ekonomi hmm... Nu tillhör jag den skara som har en helt OK ekonomi. Även om vi just nu sitter och planerarar för att vi ska skuldsätta oss lite mer i och med att vi ska renovera kök och vardagsrum. jag avundas er inte som har det knapert när en går på f-kassa. Men barn är värt det! Så är det bara. Och det är ju inte så att man får två heltidslöner (om man nu väljer eller kan jobba heltid) när föräldarledigheten är slut. För då börjar vabbandet. Alltid lika spännande när man inte riktigt vet hur mycket pengar man kommer att ha att röra sig med nästa månadad.
Läser vad ni skriver men det blir inte att jag hinner svara. Allt har gått i ett här. Först inbrottet och sen fixa med polisanmälan och anmälan till försäkringsbolaget och sen dop, hem och fixa med lite grejer som svärföräldrarna hade med sig. Trodde vi skulle kunna fortsätta med försäkringsgrejerna i lugn och ro efter dopet men igår morse fick M feber. Var på alb med henne idag och fick antibiotika mot uvi men hur fanken kan en bebis få det??? De ska ringa på fredag och meddela svaren på urinodlingen. M är jättegnällig och glödhet Stackars gumman... I vilket fall, vi kan inte åka tillbaka till landet eftersom min syster och hennes barn är där och vi vill inte smitta dem med något vi inte vet vad det är. På landet ligger försäkringspappren och väntar. Jag är helt MATT Längtar inte det minsta efter någon vardag. Vill vara ledig och vila.
Ida- Jobbigt Verkar han ta in att det är jobbigt att ta hand om barnen 24-7? I så fall får vi hoppas att han tar sig i kragen snart för du och barnen måste gå före det andra.
Tack för era ord!
Stollan: Lilla M då, jag hoppas verkligen hon snart blir frisk. Varför tror dem på UVI?
Första urinprovet tydde tydligen på det. De tog bara en sticka. Provsvaren på odlingen kommer imorgon. Hoppas hon slipper antibiotikan för jag har aldrig sett någon kräkas så förut
W tackar för stödet, han va kokhet under första delen av natten men sov gott, han mår bättre idag!
Hans första tand visar sig, hihi
Lilla Majken!!!! Hoppas hon snart kryar på sig!!! Kramar från oss
Läkaren ringde och det var ingen uvi. Vi slipper antibiotikan! Det gör mig lite sur bara att vi köpte medicin för 200 spänn och den enda dosen och fick och ska ha spydde hon upp
Lilla Winston då! Skönt att han är bättre. Undrar när vi får se tänder här. Har dålig koll på när de brukar dyka upp. A var 6 månader ganska precis har jag för mig.
Stollan: Har du haft inbrott! hade missat det. vad hemskt! Både paniken över att grejer är borta men oxå att någon har varit inne och rotat bland ens saer.
Krya på dig lilltjejen!
Helena: tänder? Det går så fort det var ju inte länge sedan de bara åt och sov.
Linda- Mmm... det är obehagligt. Jag var mörkrädd tidigare men nu är det ännu värre. De tog inte så mycket men det är ändå grejer som är värda 35 000 när vi räknade på det.