Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fråga.
Jag har köpt en HIPP barnmatsburk med potatis, broccoli och ris pure´ Helga älskar den! Nu till min fråga. Kan man alltså börja ge dem vanligt ris som man kör i mixern? Verkar ju vara det i denna burken iaf. Tänkte om det mättar lite mer än bara potatis till allt
Köpte den burken idag också faktiskt, ska bli spännande att prova.
Njae den gick ned så där, den maten. Kanske jag som projicerade iofs, den där lösa ljusgröna smeten med broccolidoft... inte min kopp te : )
Loa var dessutom mer intresserad av att leka tappa-leken:
mynameisloa.blogspot.com/2010/08/tappa.html
Vinter
Vilket härligt skratt :)
Vinter: Goa Loa!
V.32 Fika
Tis: Karin, Ida
Ons: Veronika, Ida, Linda
Tors: Veronika, Karin, Ida,Linda
Fre: Veronika, Karin, Ida; Linda
Jag är dock ensam med båda barnen denna vecka så det kan bli snabba kast i veckoplaneringen. Och dessutom så är det uteslutet att sitta på ett café med Melvin. Lite för mycket spring i benen för det... Men Melvin o Sigrid kanske kan trasha ett ställe gemensamt i slutet av veckan?
Lisa - Fina bilder och foton på Loa! Vad stor han blivit.
Borde verkligen använda min blogg mer...
Ja cafe´för min del under tors och fre kanske blir lite svårt, även om hon iaf lyckas sitta stilla tills bullen n ä s t a n är uppäten.
Tisdag nästa vecka ska jag träffa en mammaledig arbetskompis (Eva-Lena, det är Emma från BK), klockan 11 i Liljeholmen. Någon som vill följa med?
Hörrni!
Vad tror ni om en knytis kräftskiva?! Samlas någonstans och alla tar med sig sina kräfor och dricka
tummen upp Alfa :)
tycker att det låter som en bra ide Alfa :)