• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Alfalfafrö

Fråga.

Jag har köpt en HIPP barnmatsburk med potatis, broccoli och ris pure´ Helga älskar den! Nu till min fråga. Kan man alltså börja ge dem vanligt ris som man kör i mixern? Verkar ju vara det i denna burken iaf. Tänkte om det mättar lite mer än bara potatis till allt 

• LindaB78

Vinter: Goa Loa!

V.32 Fika

Tis:
    Karin, Ida
    Ons:
    Veronika, Ida, Linda
    Tors:
    Veronika, Karin, Ida,Linda
    Fre: Veronika, Karin, Ida; Linda

Jag är dock ensam med båda barnen denna vecka så det kan bli snabba kast i veckoplaneringen. Och dessutom så är det uteslutet att sitta på ett café med Melvin. Lite för mycket spring i benen för det... Men Melvin o Sigrid kanske kan trasha ett ställe gemensamt i slutet av veckan?

• Alfalfafrö

Lisa - Fina bilder och foton på Loa! Vad stor han blivit.

Borde verkligen använda min blogg mer...

Ja cafe´för min del under tors och fre kanske blir lite svårt, även om hon iaf lyckas sitta stilla tills bullen n ä s t a n är uppäten.

• JooCee

Tisdag nästa vecka ska jag träffa en mammaledig arbetskompis (Eva-Lena, det är Emma från BK), klockan 11 i Liljeholmen. Någon som vill följa med?

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!