• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • elzilen
    Vintervacker skrev 2010-08-01 22:22:19 följande:
    Amen jag kommer åsså så klart!

mån: eva-lena, (angelica 87)
    tis: eva-lena, joocee, Helena, Lovi, Ami, Vintern
    ons: eva-lena, Lovi, Vintern
    tors: 
    fre:
    Jag ska oxå ta bilen, så gärna bilvänligt ställe
    vad sägs om Liljeholmen eller har ni ngt annat förslag... enligt väderprognosen så ska det regna iallafall, så vi bör ju vara inne.
  • Vintervacker

Hm, Waynes i Liljeholmen är fortfarande vattenskadat... dock finns det ju många andra fik med plats för barnvagnar. Inte så mysiga utan fönster men om det ändå ska regna så : )

Så jag röstar för här. 11 som vanligt kanske.

• elzilen
    Vintervacker skrev 2010-08-02 17:16:38 följande:
    Hm, Waynes i Liljeholmen är fortfarande vattenskadat... dock finns det ju många andra fik med plats för barnvagnar. Inte så mysiga utan fönster men om det ändå ska regna så : )

Så jag röstar för här. 11 som vanligt kanske.
    momo café (ligger på plan 2/gatuplan) gillar deras sallader, plocka ihop egen sallad (6 olika sorter för 80 kr eller 8 olika sorter 84 kr inkl måltidsdryck, bröd och kaffe)

jag satsar på 11, men med min sjusovare till son vet man aldrig, tur att man har bil.
    JooCee: jag har parkeringsbiljett till garaget om ingen annan har det.
  • Lovi
    elzilen skrev 2010-08-02 18:09:09 följande:
    momo café (ligger på plan 2/gatuplan) gillar deras sallader, plocka ihop egen sallad (6 olika sorter för 80 kr eller 8 olika sorter 84 kr inkl måltidsdryck, bröd och kaffe)

jag satsar på 11, men med min sjusovare till son vet man aldrig, tur att man har bil.
    JooCee: jag har parkeringsbiljett till garaget om ingen annan har det.
    Jag kan också dyka upp vid 11
  • JooCee

Jag kan absolut dyka upp vid 11 i Liljeholmen men undrar lite om det inte är dags för en dejt i Sollentuna C snart? Jag har riktigt dåligt med cash efter semestern och det vore skönt att ha möjlighet att sitta inomhus någonstans där det är gratis - som det är där. Då kan man ju ta med lunch eller köpa fika på typ Ica..

• Queenofice

JooCee finns det någon parkering i närheten som är gratis? Vad kostar de att stå i parkeringshuset efter 2 tim?

• JooCee
    Queenofice skrev 2010-08-02 18:47:38 följande:
    JooCee finns det någon parkering i närheten som är gratis? Vad kostar de att stå i parkeringshuset efter 2 tim?
    Ingen aning faktiskt, brukar inte hänga där.
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!