• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • HelenaOlivia
    FIKA v.31
    mån: eva-lena, (angelica 87)
    tis: eva-lena, joocee, Helena
    ons: eva-lena,
    tors:
    fre:
  • Lovi
    HelenaOlivia skrev 2010-07-28 20:25:16 följande:
    FIKA v.31
    tis: eva-lena, joocee, Helena
    ons: eva-lena,
    tors:
    fre:
    tis: eva-lena, joocee, Helena, Lovi
    ons: eva-lena, Lovi
    tors:
    fre:
  • Ami G
    tis: eva-lena, joocee, Helena, Lovi, Ami
    ons: eva-lena, Lovi
    tors
    fre:

--

Vi åker nu vidare längs kusten och lämnar mina föräldrar här på landet, ska hälsa på nga kompisar i Halmstad ikväll och nga andra vänner i Falkenberg i helgen (de har dessutom två pojkar, varav en är lika gammal som R - det känns alltid enklare att umgås nära med kompisar som själva har barn. De fattar att man inte är apsugen på att bada nattbad eller korka upp en till flaska vin vid 3-tiden...) Men sen tar vi oss hemåt och jag längtar verkligen efter att få komma hem igen! Lite betong och lyxartiklar som toalett med spolfunktion Drömmer, så jag kan nog på tisdag! Ska bli roligt att träffa er och alla de små gulliga marsbarnen (ja, feb och april- också såklart!)
  • Lovi

Idag fick jag mens för första gången sedan j:s tillblivelse. Inte konstigt att jag kännt mig svullen som en flodhäst i ett par dagar. Så mensen tillbaka + dejtar. Do i have to mention, skaffa preventivmedel! Ska ringa Bm jag gick till under graviditeten. Hon berättade om något helt nytt pessar som är mycket mindre och säkrare än de äldre modellerna. Har ingen som helst lust med p-piller iaf, har inte ätit det sedan 2001. Har alla ni andra fixat nytt preventivmedel?

• HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-07-29 18:38:31 följande:
    Idag fick jag mens för första gången sedan j:s tillblivelse. Inte konstigt att jag kännt mig svullen som en flodhäst i ett par dagar. Så mensen tillbaka + dejtar. Do i have to mention, skaffa preventivmedel! Ska ringa Bm jag gick till under graviditeten. Hon berättade om något helt nytt pessar som är mycket mindre och säkrare än de äldre modellerna. Har ingen som helst lust med p-piller iaf, har inte ätit det sedan 2001. Har alla ni andra fixat nytt preventivmedel?
    nej, vi kör kondom nu då det gick så dåligt med cerazetterna, får väl kolla va vi ska hitta på i framtiden, vill ju vänta lite till med att få en till
  • elzilen
    Lovi skrev 2010-07-29 18:38:31 följande:
    samma här som helena, kondom är det som gäller. men ska väl ta kontakt med BM nu när man nästan inte ammar längre. För cerazette vill jag absolut inte äta igen...
  • Alfalfafrö

Jag måste också skaffa något nytt prevmedel... funkar inte alls med cerazette... Kör kondom nu, mindre kul tycker jag..

Inser nu att min mens blir bara värre och värre för varje barn, jag kommer behöva sjukskriva mig tre dagar när jag har mens, det bara forsar ur mig... verkligen sjukt! Undra om man kan lösa det på något sätt, vill verkligen inte ha det så.. Kan inte leva normalt! Ursäkta mina detaljer men jag har nu de senste menserna haft så jag rest mig och jag känner hur det rinner ner för låren..inget hjälper! jätte jobbigt, vågar inte gå ut!

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!