• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Queenofice

Vinter
    öppnis hemma öppnar den 16 aug så jag kan tänka mig att dem flesta öppnar runt då.

• elzilen
    FIKALISTA
    mån
    : eva-lena, (angelica 87)
    tis: eva-lena, joocee, Helena, Lovi, Ami
    ons: eva-lena, Lovi
    tors
    fre:

flyttar fram fikalistan, ser ut som att det blir en fika på tisdag, någon mer som vill med. Vart ska vi ta denna underbara fikan???
  • JooCee
    elzilen skrev 2010-08-01 13:39:30 följande:
    FIKALISTA
    mån: eva-lena, (angelica 87)
    tis: eva-lena, joocee, Helena, Lovi, Ami
    ons: eva-lena, Lovi
    tors: 
    fre:

flyttar fram fikalistan, ser ut som att det blir en fika på tisdag, någon mer som vill med. Vart ska vi ta denna underbara fikan???
    Helst utanför tullarna!
  • Ami G
    JooCee skrev 2010-08-01 16:19:58 följande:
    Helst utanför tullarna!
    GAAH! 

(nä. det funkar fint. jag behöver se mig om, thats fo sho.) Glad

Vinter: jag håller med! är så sjukt trött på att vara on the road - alla kläder är smutsiga och jag gitter inte handtvätta små bodys EN gång till. jag gör det bara inte. vi åker hem imorgon: HALLELUJA! tvättmaskin! badkar! diskmaskin (åh herregud. är typ redo att dö för en diskmaskin efter 4 veckor utan, med tre måltider/dag för ca 10pers...)

Vi åker förbi Ullared imorgon på vägen hem (min kille älskar att hamstra och höll på att dö prischockdöden förra året när vi var där för första gången. kan säga att vi mer eller mindre aldrig kommer behöva köpa gladpack eller folie någonsin i våra liv efter hans totala rensning av just dessa livsnödvändiga (?) produkter) - är det någon av er som vill att vi köper ngt åt er så hojta till! 
  • JooCee
    Ami G skrev 2010-08-01 18:01:54 följande:
    GAAH! 

(nä. det funkar fint. jag behöver se mig om, thats fo sho.) Glad

Vinter: jag håller med! är så sjukt trött på att vara on the road - alla kläder är smutsiga och jag gitter inte handtvätta små bodys EN gång till. jag gör det bara inte. vi åker hem imorgon: HALLELUJA! tvättmaskin! badkar! diskmaskin (åh herregud. är typ redo att dö för en diskmaskin efter 4 veckor utan, med tre måltider/dag för ca 10pers...)

Vi åker förbi Ullared imorgon på vägen hem (min kille älskar att hamstra och höll på att dö prischockdöden förra året när vi var där för första gången. kan säga att vi mer eller mindre aldrig kommer behöva köpa gladpack eller folie någonsin i våra liv efter hans totala rensning av just dessa livsnödvändiga (?) produkter) - är det någon av er som vill att vi köper ngt åt er så hojta till! 
    Haha! Det behöver inte vara långt utanför tullarna men gärna så att man kan ta bilen.. latmask som man är..

Jag skulle också vilja ta mig till Ullared någon gång, verkar vara en upplevelse.
  • JooCee

Eva-Lena, håller du inte med om att det är något som gör att jag tycker våra pojkar påminner om varandra? Här är Zackarias 5månader.
  • elzilen
    JooCee skrev 2010-08-01 19:19:41 följande:

Eva-Lena, håller du inte med om att det är något som gör att jag tycker våra pojkar påminner om varandra? Här är Zackarias 5månader.
    herregud ja, visade bilden för K. Han var tvungen att kolla lite extra hihi...

Lukas 5.5 månader
  • JooCee
    elzilen skrev 2010-08-01 20:28:56 följande:
    herregud ja, visade bilden för K. Han var tvungen att kolla lite extra hihi...

Lukas 5.5 månader

Sötpojkarna! =)
  • Vintervacker
    Amen jag kommer åsså så klart!

mån
    : eva-lena, (angelica 87)
    tis: eva-lena, joocee, Helena, Lovi, Ami, Vintern
    ons: eva-lena, Lovi, Vintern
    tors
    fre:
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!