Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
kan man sitta inne i centrummet och ha egen fika med sig? Lät ju bra, vi får ta det någon gång.
Jag och W dyker upp i Liljeholmen imorgon vid kl11, saknar er mina fina vänner
Kul att vi blir så många
finns film, på en Ålande Helga på min facebook. Äntligen fick jag ett litet bevis på att hon kan åla bara hon vill... Annars missar vi det ofta och rätt som det är har hon försvunnit in under soffan
www.facebook.com/video/video.php&saved#!/video/video.php?v=415610341650&ref=mf
Hej på er,
Vi har äntligen kommit hem nu, efter 6h i bil är alla rätt möra.. Och nu är hela lägenheten belamrad med smutstvätt och fryspåsar från ullared... vi får alltså se om jag dyker upp imorgon, om jag hittar ngt rent att dra på oss osv
Hooooneeeeeeeeeeys I´m homeeeeeeeeeeeeeeee!!!! =)
vi kommer! blir ev lite sena dock (som vanligt... ehum. har inte ens ett spädbarn att skylla på längre...)
tack för idag, det var jättetrevligt. kul att lära känna er lite mer för varje gång!
Hade gärna kommit, men hade lite att stå i... Tvätta och hämta bilder, bla en förstoring som vi gjort på L i svart vitt, skiiiiiiiit bra vart det, super nöjd. Min fina lilla kille alltså =) Har saknat er. Rodde har semester i 3 veckor till, men smyger nog ifrån han för en fika snart tror jag om han inte blir för ledsen ;)
Fiika jag vill fika Börjar längta hem nu..