• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • elzilen
    MiahMaria skrev 2010-07-26 09:21:40 följande:
    Åh, Ezilén, synd att jag missar dig precis!

Imorgon drar vi iväg till Korea. Tydligen är det shoppingfestival när vi är där + att krw (koreanska won) är extra låg i år. Me like a lot!!!

Emma är kinkikgare än någonsin idag. Inget är bra, bara bra bära bära. Yey, för jag har inget annat för mig idag än att bära och vyssa......Inget alls som måste göras.....
    Ja det är ju så det blir så här på sommaren, men vi ses ju i augusti iallafall. vi kommer hem från norrbotten den 15:de
    Lovi skrev 2010-07-26 09:50:14 följande:
    Fika i morgon, Ska vi säga på Waynes Götgatan? Där är det ju hyfsta lätt att ställa barnvagnar? Men jag är så klart öppen för andra förslag.

Fika imorgon,
    Tis: elzilen, Lovi, Veronika

jag kan tycka att fiket inne i skrapan har ännu större plats för vagnar och skönare stolar. men waynes funkar det med.
  • HelenaOlivia

känner igen det där med extra gnällig och kinkig bebis, verkar vara en trend.

Miah, va härligt med massa shopping, du har ju mer pengar över till shopping när du inte kan dricka, nice!

Jag fikar med er imorgon, ja skrapan hade riktigt nicea stolar :) Men annars funkar waynes oxå.

Saknar er massor och det känns så konstigt nu när många är på resandefot och man bara träffar några men vi får ta igen det i höst, kommer verkligen behöva hänga med er massor i höst, öppnis flera dagar i veckan :)

• Ami G
    Miah: hoppas att ni får en fantastisk resa!! ska bli otroligt spännande att höra hur ni haft det och hur allt gått därnere i värmen! ska tänka på er!

: jag vill också vara i stan och fika! vi är kvar här på västkusten och igår kom mina föräldrar + bror. huset fullt alltså och herregud vad jobbigt det är att bo med sina föräldrar igen! Drömmer 

blir helt tokig på hur långsamma de är, hur allt måste pratas igenom hela tiden av saker som ska göras, hur de kommenterar allt vi gör m lillan. iofs ingen kritik men ständiga kommentarer:
    "oj, nu är det magen som knorrar" "oj, nu är hon hungrig" och "fryser hon inte nu?" "jag tror att hon fryser"
    jag: "nejdå, det är 25 grader varmt i skuggan och hon ligger i lä, det är ingen fara"
    "men fryser hon ändå inte lite?" "jag ska nog hämta små strumpor" "kanske en mössa också"

GAH!

(min kille har flytt ut på en joggingrunda och jag har stängt in mig på vårt rum. blir helt tokig på allt tjatter, även om jag såklart tycker att det är kul att träffa dem igen så blir man ju helt nipprig.) 
  • Queenofice

Ami
    Känner igen de där med kommentarerna och lider med dig även om dem menar på något gott.

Dem flesta av er har mitt nummer om de skulle bli ändringar på vart vi ska fika i morgon.
    Vet ni om de finns någon Cubus i närheten?

• HelenaOlivia

dyker oxå upp vid skrapan imorgon, roligt!!!!!!!!!!

Ami, en kram till dig!

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!