Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Helena- Styrkekramar till dig.
Och detta med vikten. Ammar helt, men kan inte påstå att det hjälpt mig ett jota med vikten har fortfarande närmare 10kg till startvikt. Men hoppas de ska trilla av snart. Är ju ute och springer nu i alla fall. Sen äter jag väl kanske inte nyttigast i världen, men det gjorde jag inte innan heller. Äter inte mkt skräpmat, men dock kan det slinka ner ngt sött i magen både en och tre gånger i veckan haha
Halloj! Jag står i parentes då vi har tid hos bm vid 11.30. Sen kommer vi! Promenad låter mysigt, glass och parker likaså. Jag får ringa er och höra var ni är.
Jag och J är mitt inne i ett House-marathon (ska precis se säsongsavslutning) och är proppmätta på en stor fruktsallad mm... later!
har jag fattat det hel-tokigt...eller är det här alla mammor som fick barn i mars 2010?
Jag kan inte i morgon, en gammal vän jag inte träffat på länge har dykt upp. Men om någon orkar repris på torsdag så hänger jag mer än gärna med. Nu finns det mycket fint och bra dejtskvaller
Men lovi! På torsdag kan ju inte jag och dejtskvaller vill jag ju gärna höra på. Får en känsla av att det varit lyckat i alla fall
Jag och Helena kommer vid 11:40 ca. Vi cs då!
Vinter: Bara att slå en signal!
1:up: Det är egentligen ganska galet om jag tänker efter. Trött, lagomt illamående och ilsk som bara 17. Inte samma tålamod m Emma som jag brukar ha. Dock börjar jag vänja mig vid tanken och ser fram emot denna bebisresa. Känns även skönt att veta att det "är gjort" sedan, dvs att vi har våra två kiddon och att jag sen kan ägna mig åt att träna tillbaka min gamla kropp och andra nojjighter och dumheter.