Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Tusan alltså! Jag har gått upp 4 kilo, jag som inte ens gått ner alla gravidkilon. Nu blir jag så himla opepp, Men det är väl säkert för att jag ammar mindre. Nu blir det strikt kosthållning och massor av promenad. Hur går det för er andra?
Lovi
För mig går de prima. Jag ammar 100% och jag bävar till den dag jag slutar. Så jag börjar nu med bättre koll på kosten och sen börjar motionen på gymet nästa vecka :p Du fixar dina kilon. Kämpa på :) Avis på dig som springer.
Lovi: Går sådär, alla mina gravkilon är borta men så också mina muskler, huden bara hänger känns det som... Ska träna lite nu på semestern tänkte jag!
Gah! Helga har gått från solstråle till surplutt. Gnäller nästa hela tiden, svårt att roa henne och svårt att få henne att somna. Hoppas det är någon jobbig fas som snart är över!
Imorgon flyger vi till Umeå, borta 10dagar. GAH jag kommer sakna er!! Hoppas ni får trevliga fikor så ses vi efter den 8augusti!
Miah, Ha så kul i Korea, hoppas du orkar uppleva massor av saker!
Lovi: Välkommen till klubben, jag gick ju upp 3 nyss och vi började väl båda komplettera med ersättning om kvällarna ungefär samtidigt? Amningen tar mycket.
FIKALISTA:
Mån: Vinter
Tis: Vinter
Ons: Lovi, Miah (Vinter)
Tors: Lovi, Miah
Fre: Lovi, Miah