• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • FrökenX
    Lovi: Vad roligt med härlig helg! kan tänka mig att det varit skönt att ha mor och bror på plats för både sällskap och hjälp med markservice. Spännande med dejten! Den hoppas vi få höra mer utav när tillfälle ges.

Blir galen av all den här värmen. Antar att det bara är att vänja sig inf Korea. Men där finns tack å lov ac där vi ska bo och det har vi inte här hemma i lägenheten. Jocke jobbar och jag är sjukt uttråkad i den här värmen. Blääää!
  • elzilen
    Lovi skrev 2010-07-12 07:41:52 följande:
    Vilekn helg det har varit, först namngivning sedan 30-årsfest + utgång och sedan dejt i går. :) Massor av fina vänner hjälpte till med mat och bak så det blev superlyckat. Vi var ca 35 st både vänner och familj. Har också varit gld värt att ha haft mamma+ bror här i nästan en vecka. så himla lyxig att inte behöva lägga J själv varje kväll, kunna ta långa duschar, äta i lugn och ro etc. Nu är jag full av energi (minus all värme förståss).
    gud så underbart det låter. det är du absolut värd.
  • Alfalfafrö

Lovi: Vad skönt det låter. Kanon att din helg blev bra, det behövde du!

Idag skulle vi åkt till vaxholm men det stundande ovädret satte stopp för planerna..suck vad gör vi nu?! Panik av att sitta hemma och trängas hela dagen. Funderar på promenad inne i stan, söder osv men hhur kul är det för våran överaktiva 2åring?! hehe

• LillaStollan

Härligt Lovi

Miah- När är det ni åker?

Här har vi häcken full med en 3,5 åring. En tonåring i miniatyr som fräser och snäser och söker konflikter och provocerar. Oh my! Hoppas det är en snabbt övergående fas.

• Queenofice

Lovi
    De lät som en underbar helg! :)

alfa
    I vasaparken finns det en stor lekplats som kanske lockar damen :)

• Sophia84

Lovi- Härliogt!! Det var du värd. Vill höra allt om helgens bravader imorgon :)

• Mollywood

Lovi - Kul! Är nyfiken på dejten, men även namngivningen ;) Hur la du upp det?

• Sophia84

Hoppar idag tjejor. Fira Malin ordentligt nu. Själv ska jag soooooooova då jag är dödstrött.

• HelenaOlivia
    Sophia84 skrev 2010-07-13 08:59:28 följande:
    Hoppar idag tjejor. Fira Malin ordentligt nu. Själv ska jag soooooooova då jag är dödstrött.
    Gråter sovgott
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!