Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Molly: Jag slappade i soffan hela dagen. det var faktiskt riktigt skönt att ha myskläder på sig hela dagen. Tog aldrig av mig pyjamasen :o)
Nu är L lite bättre, lite feber kvar så beroende på hur pigg han är så kanske jag tar mig ut på en liten promenad idag iallafall, annars blir det solning på balkongen.
Alfa: Ska kolla med K om vi kommer på grillning.
Molly, ja sömn är verkligen viktigt, det märks nu. Jag känner ofta som en surfitta och bara är grinig och irriterad, tyvärr.
Winston hade gått upp till 7kg och 65cm lång, härligt!!
När vi kom dit fråga en annan bvc-sköterska om det va Edith som va där och vi sa nej vi ska träffa annika nu 10.30, jaha säger hon för annika är ledig, jag tar då fram lappen och visar att titta hon har ju skrivit här den 7:e. Ser då att hon skrivit fredag 9/7 kl.10.30, hahahahahaha snacka om att jag bara söat in på på 7:an, hahaha
Skönt nog fick vi träffa denna sköterska ist. Och hon sa åt oss att ha han mer på mage pga hans huvudform, den andra har ju inte brytt sig om det så bra att gå till en annan.
W kissade oxå fint på bordet där, Niklas hade honom och stå och jag sa snart kissar han på dig då vände Niklas bort han från sig själv och då kissade han, hehe
Bä blä blä. Idag såg jag Junes pappa. När jag stod och väntade på en buss vid Gullmarsplan ( ovanpå där alla bussar som går lite längre ut i stockholm) Så stod jag på ena sidan av vägen. Då helt plötsligt klev F upp på andra sidan, såg mig och gick vidare till sin busshållsplats. Han kollade åt mitt håll några gånger och låtsade liksom om som att han inte sett oss. Nu stod han så långt bort att jag inte orkade gå dit, men annars hade jag banne mig gjort det så hans kulle få se J på närmre håll. Han såg henne ju då jag höll i henne.
Sånt här gör mig lite ledsen...
Kan man längta så mkt till morgondagen som jag gör. Har varit inne i två dagar nu och vill ut bland folk. Lukas är äntligen feberfri... Vi ses imorgon. Hoppas att det är många som kommer.
Elzilen - Skönt med såna dagar ibland :) Då blir man extra glad när man väl får på sig vanliga kläder och kommer ut igen.
Helena - Svårt att fatta att dr var så mkt mindre innan! Kul att W växer och blir lång, men synd på kläderna ;) Ska hålla ögonen öppna efter ngt i de andra kassarna :)
Tur för Niklas att du delade med dig av din kunskaper, hahaha.
Lovi - han förstår inte vad han går miste om, och det är verkligen ingen klyscha.. så tragiskt att han inte ens ser till att träffa henne en enda gång för sen skulle han vara fast. Håller med de andra om att du är så himla bra, och June är lyckligt lottad!