• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-07-09 21:38:01 följande:
    Hej mina älsklingar! Nu är jag hemma. Men ni är alla hos Ida och grillar ser jag! Har saknat er iaf... Loppan var ju sjuk i förra veckan och denna har vi varit i Skåne. Jag har skrivit ett långt inlägg i andra tråden men tänkte mest säga hej i denna. Kram!
    Välkommen hem!!!! Vi har saknat dig!!! kram
  • HelenaOlivia

Måste oxå tillägga att W inte bajsat sen i söndags men nu i dag har vi bajsdag, så skönt då vi börjat med lite mat och vill inte att han ska sprängas :)

Tusen tack för i går!!! Ni har mkt trevliga killar/men allihopa och Niklas tycker massor om er oxå

• Alfalfafrö

Både jag och familjen är mycket nöjda med gårdagen. Mannen i huset gillade er massor vilket känns toppen! Sigrid vaknade imorse och frågade om Lucas och bebisarna var kvar

• elzilen

Hihi, hon är ju så söt lilla Sigrid. Kristian tycker oxå att ni är toppen och att det är bra att jag har er att dela mina tankar med. Love to you all

• Sophia84

Ja tusen tack till Ida & Evert för att ni öppnade ert hem och uteplats för oss. Så himla trevligt som vanligt tyckte både jag och maken min =)

• FrökenX

Hej tjejer!

Riktigt synd att vi missade i fredags, men jag var verkligen totalt slut och behövde en kväll hemma i soffan efter Jockes sena vecka på jobbet. Vet att många av er är borta på semester, men finns det några själar kvar i stan som har lust att träffas i veckan?

Fikalista

Måndag:
    Tisdag:
    Onsdag: Miah
    Torsdag: Miah
    Fredag: Miah

Hade en barnfri dag idag men det kändes lite ensamt nästan. Varmt i jäkligt var det och jag var på stan och letade kläder. Skyr badstranden som pesten i detta tillstånd och prisar gudarna att vi har badkar här hemma.

• Queenofice

Fikalista

Måndag:
    Tisdag:
    Onsdag: Miah, Veronika
    Torsdag: Miah, Veronika
    Fredag: Miah, Veronika

• Lovi

Vilekn helg det har varit, först namngivning sedan 30-årsfest + utgång och sedan dejt i går. :) Massor av fina vänner hjälpte till med mat och bak så det blev superlyckat. Vi var ca 35 st både vänner och familj. Har också varit gld värt att ha haft mamma+ bror här i nästan en vecka. så himla lyxig att inte behöva lägga J själv varje kväll, kunna ta långa duschar, äta i lugn och ro etc. Nu är jag full av energi (minus all värme förståss).

• HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-07-12 07:41:52 följande:
    Vilekn helg det har varit, först namngivning sedan 30-årsfest + utgång och sedan dejt i går. :) Massor av fina vänner hjälpte till med mat och bak så det blev superlyckat. Vi var ca 35 st både vänner och familj. Har också varit gld värt att ha haft mamma+ bror här i nästan en vecka. så himla lyxig att inte behöva lägga J själv varje kväll, kunna ta långa duschar, äta i lugn och ro etc. Nu är jag full av energi (minus all värme förståss).
    va härligt och höra! Det va/är du värd!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!