Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Tack för i dag! Mycket trevligt!
Nu har vi varit och kikat på huset samt lagt en bud.. iiihk! Har dock inga större förhoppningar då vi inte kan vara med och buda allt för länge tyvärr.. men men. Håller tummarna för att folk är på semester och har bättre saker för sig än att kolla på hus.
Tack för i dag! Mycket trevligt!
Nu har vi varit och kikat på huset samt lagt en bud.. iiihk! Har dock inga större förhoppningar då vi inte kan vara med och buda allt för länge tyvärr.. men men. Håller tummarna för att folk är på semester och har bättre saker för sig än att kolla på hus.
Lovi: Tack för idag, jätte trevligt,. MEN jag glömde ge presenten, okej att jag skickar den? Blir nog borta resten av veckan så jag kan inte kila förbi med den..
Fint upplägg på namngivningen! Ger många bra tips för våran egen
Vi hade namngivning till sigrid och i höst är det Helgas tur. Förra gången skötte vi allt själva men denna gången funderar jag på att officiant från Humanisterna.
Fina: Jag är sååå AVIS!! Hoppas ni får det, håller tummar och tår!
Jag ältar mitt dejtande här så länge som det varar. Nu är det iaf bestämt att vi ska på ny dejt :) och genast förstår jag hur smidigt det är om man har famij i närheten som kan barnvakta (nu när jag inte har det) men ev ska min syster +familj komma hit på torsdag och de kan tänka sig att vara det när lilla J sover. Annars är det min kompis H, men hon har barn varannan vecka själv å min kompis C ska ju föda om nån vecka så knappast bra barnvakt.
Förslag på hur man dejtar när man har barn??
Lovi: Du berättar när så kan jag och Helga passa June när hon sover, H sover bra borta så för oss är det inga problem. Eller så passar jag på att slänga barn på E och passa J utan barn dock åker jag ju bort och kommer hem först 8aug! Så om du vill och Om du vågar lita på mig ställer jag upp!