Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Tidningen var Vi Föräldrar förra eller förr förra nummret., läste oxå om det.
FIKALISTA:
Mån: Vinter, Veronika
Tis: Vinter
Ons: Lovi, Miah (Vinter)
Tors: Lovi, Miah
Fre: Lovi, Miah
Jag är inne i morgon i stan om de är någon som vill fika lite. Jag kan runt 14 tiden. Kommer att titta lite över veckans gång om jag kan haka på :)
Lovi - Jag gick ner till ett par kilo under startvikten och sen gick jag upp till min startvikt, som är ngt kilo för mkt kan jag tycka. För mig beror det dels på att innan gick jag hemma själv och då blir jag oglad i mat, äter mindre portioner och fikar typ aldrig. Nu är S hemma och hej vad jag äter :P Men försöker och lyckas ganska ofta vara stolt över mammakroppen, bullen på magen känns lite hemtam och mysig ;)
Alfa, Miah - ha det så bra på era resor!
Tiden räcker inte riktigt till här för en fika idag för mig men kanske senare i veckan!
FIKALISTA:
Ons: Lovi, Miah (Vinter)
Tors: Lovi, Miah, Vinter
Lovi - Ja det är trist på kläderna. Jag gav upp och köpte ett par jeans och fick ett par i f-present. Men mina tidigare var lite väl ambitiösa till att börja med ;)
vecka 32 vill jag fika i Årsta
jag måste me på en fika denna vecka, tror onsdag är bäst för mig.
Vi ska nog på allsång imorgon, salem al fakir och di leva :)
Ligger två kilo under startvikten. Promenerar så ofta och långt jag orkar, gör armhävningar (utmaning: 100 på raken) och situps (utmaning: 200 på raken). Leker lite med hemmayoga och annan "gympa" när jag leker med barnet. Fikar inte ofta men äter glass så fort jag kommer åt. Ibland flera gånger om dagen..
I går blev de en trevlig dag ute i stan :) Först mötte vi upp svärfar som var på genomresa sen vidare och hälsa på gubben på jobbet och äta lunch med honom. Efter de så åkte vi till medis för att köpa favvo godiset dyrt men gott :p Sen tog vi en promenad och tanken var tillbaka till centralen, men när vi kom till djurgårdfärjan så tog vi den över och gick därifrån till centralen :) Härligt soligt hela dagen och inte en ända glass :( Ja men nästa ska jag köpa glass, nä men nästa. Problem när man har bara kort på sig. :p Idag blir det en hemma dag är helt slut i kroppen :)
Kanske följer med på fika i morgon
FIKALISTA:
Ons: Lovi, Miah (Vinter)(Queenofice)
Tors: Lovi, Miah, Vinter