• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • elzilen
    RackarnsMamma skrev 2010-07-20 22:44:53 följande:
    har jag fattat det hel-tokigt...eller är det här alla mammor som fick barn i mars 2010?
    vi är mammor i sthlm, men andra får ju vara med oxå. Vi träffas och umgås en massor och pratar om allt vi kan.
  • FrökenX
    Lovi skrev 2010-07-20 23:16:00 följande:
    Jag kan inte i morgon, en gammal vän jag inte träffat på länge har dykt upp. Men om någon orkar repris på torsdag så hänger jag mer än gärna med. Nu finns det mycket fint och bra dejtskvaller GladHjärta
    Jag kan fika imorgon!!! Härligt med dejtskvaller
  • LillaStollan

Fy fan vad pisstråkigt att sitta inne och kolla upp grejer som fattas istället för att fika med er

• RackarnsMamma
    elzilen skrev 2010-07-21 11:22:53 följande:
    vi är mammor i sthlm, men andra får ju vara med oxå. Vi träffas och umgås en massor och pratar om allt vi kan.
    Jahapp...sikken tur för där bor jag med ;P..
    Men jag läste Marsmammor och hajjade till, för en mars-pojke har jag fått nämligen =)
  • HelenaOlivia

Tusen tack för i dag brudar!
    Tack SophiaHjärta

Rackarnsmamma, alltid roligt med nån ny som kikar in, kom med och fika nån gång om du vill.
    Som sagt de flesta kom i mars någon i feb och någon i april och vi alla bor i sthlm.

Jag prata med mannen om vagnen och skulle försöka övertala han då tyckte han han vi skulle köpa vagnpaketet de har till bra pris på babyproffsen i stället då han ville ha en orange el grön, så jag ska få min vagn, eller få och få men JIPPII!!!! Det är en chicco lit way jag pratar om.

Har sovit bra i natt och mår lite bättre tack vare det, skönt.

Karin, tänker på er, så sjukt trist!

• elzilen

rackarnsmamma: har oxå en liten pojk :o) häng med på en fika ngn gång, alltid så kul.

Jag börjar att sakna er så otroligt mkt nu, men snart så hoppas jag att vi får träffa några av er, kommer hem till Sthlm på lördag, så nästa vecka vill jag ha fika....

• HelenaOlivia

jag kan fika nästa vecka!

• Vintervacker

Tack så mycket för idag, det var verkligen en humörhöjare av rang att få träffa er. Var lite låg annars i veckan, trött på vädret och vår lägenhet men jag kom hem som ett solsken : )

• HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-07-21 19:30:11 följande:
    Tack så mycket för idag, det var verkligen en humörhöjare av rang att få träffa er. Var lite låg annars i veckan, trött på vädret och vår lägenhet men jag kom hem som ett solsken : )
    va härligt att höra, jag känner precis lika oxå efter varje gång vi setts. Det är härligt!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!