Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Ezilen: Du saknas!!!
Fy fan vad pisstråkigt att sitta inne och kolla upp grejer som fattas istället för att fika med er
Tusen tack för i dag brudar!
Tack Sophia
Rackarnsmamma, alltid roligt med nån ny som kikar in, kom med och fika nån gång om du vill.
Som sagt de flesta kom i mars någon i feb och någon i april och vi alla bor i sthlm.
Jag prata med mannen om vagnen och skulle försöka övertala han då tyckte han han vi skulle köpa vagnpaketet de har till bra pris på babyproffsen i stället då han ville ha en orange el grön, så jag ska få min vagn, eller få och få men JIPPII!!!! Det är en chicco lit way jag pratar om.
Har sovit bra i natt och mår lite bättre tack vare det, skönt.
Karin, tänker på er, så sjukt trist!
rackarnsmamma: har oxå en liten pojk :o) häng med på en fika ngn gång, alltid så kul.
Jag börjar att sakna er så otroligt mkt nu, men snart så hoppas jag att vi får träffa några av er, kommer hem till Sthlm på lördag, så nästa vecka vill jag ha fika....
jag kan fika nästa vecka!
Tack så mycket för idag, det var verkligen en humörhöjare av rang att få träffa er. Var lite låg annars i veckan, trött på vädret och vår lägenhet men jag kom hem som ett solsken : )