• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-07-20 00:11:17 följande:
    varför v 32??? har jag missat ngt :o)
    då öppnar loppisen där igen de har semester nu :)
    Jag kommer dock hem på torsdag morgon den veckan från Finland så blir väl torsdag el fredag den veckan
  • FrökenX
    1up skrev 2010-07-20 00:40:13 följande:
    Ligger två kilo under startvikten. Promenerar så ofta och långt jag orkar, gör armhävningar (utmaning: 100 på raken) och situps (utmaning: 200 på raken). Leker lite med hemmayoga och annan "gympa" när jag leker med barnet. Fikar inte ofta men äter glass så fort jag kommer åt. Ibland flera gånger om dagen..
    Själv ligger jag på 2 kilo över startvikten och äter allt sött jag kommer över. Dock är jag i v 9 eller 10 just nu med den nya lilla bebbelutten så slutresultatet behöver inte bli 14 kilo upp, det kan lika gärna bli 12 kg eller varför inte 25 kg.... Men försöker oxå röra på mig så gott det går eller rättare sagt så mkt jag orkar. Är synnerligen lat av naturen!
  • FrökenX
    HelenaOlivia skrev 2010-07-19 20:12:08 följande:
    vecka 32 vill jag fika i ÅrstaTungan ute

jag måste me på en fika denna vecka, tror onsdag är bäst för mig.
    Vi ska nog på allsång imorgon, salem al fakir och di leva :)
    Då skriver jag in dig på fika imorgon Helena Mysigt med allsång!!

FIKALISTA:

Tis: Vinter
    Ons: Lovi, Miah (Vinter)(Queenofice) Helena
    Tors: Lovi, Miah, Vinter
    Fre: Lovi, Miah

Då tycker jag vi styr lite fika imorgon! Inte Trekanten, är så jäkla less på det stället nu. Vill se ngt annat!
  • Queenofice

Hur är humlegården? sen känner jag bara till vasaparken om man är ute efter att sitta i någon park

• HelenaOlivia

är helt knäckt efter en skit natt och svårt att sova nu på dagen så allsången blir det inte.
    är helt förstörd och less på allt nu, nu räcker det med allt. Stressar upp mig för allt och jag vet inte, ska ta upp det på bvc.
    Jag ska försöka komma imorgon, bestämm nåt ni.Hjärta

• FrökenX
    HelenaOlivia skrev 2010-07-20 16:08:50 följande:
    är helt knäckt efter en skit natt och svårt att sova nu på dagen så allsången blir det inte.
    är helt förstörd och less på allt nu, nu räcker det med allt. Stressar upp mig för allt och jag vet inte, ska ta upp det på bvc.
    Jag ska försöka komma imorgon, bestämm nåt ni.Hjärta
    Usch vad jobbigt! Kramar till dig!!!

Själv har jag oxå haft en sån under isen dag och först nu när Jocke snart ska komma hem har jag tagit tag i mig själv.

Sitter gärna någonstans på söder imorgon. Lovi och Vinter ni har ju lite koll på söderparkerna, vad säger ni?
  • LillaStollan

Kramar till dig Helena!

Är lite sugen på att fika imorgon. Får se hur långt jag hinner med allt.

• FrökenX
    LillaStollan skrev 2010-07-20 18:12:35 följande:
    Kramar till dig Helena!

Är lite sugen på att fika imorgon. Får se hur långt jag hinner med allt.
    Ja klart Stollan å Majken ska fika imorgon (och kanske Astrid?). En stund har du säkert till övers för oss!
  • HelenaOlivia

Tusen tack för kramarna Miah och KarinHjärta kramar tillbaka!!

• HelenaOlivia

jag ska försöka gå och lägga mig nu men kollar in här imorgonbitti och kollar vad och var ni och vilken tid ni bestämt.
    Kaffe

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!