• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Lovi

Blev lite inspirerad av mat- och sovprat i dag så J fick smaka pyttelite gröt. Det slukades i den mån hon kunde :) Nu sover hon ockå i sin egen säng sedan 4 timmar tillbaka :)

• Queenofice
    RackarnsMamma skrev 2010-07-21 15:06:25 följande:
    Jahapp...sikken tur för där bor jag med ;P..
    Men jag läste Marsmammor och hajjade till, för en mars-pojke har jag fått nämligen =)
    Grattis till sonen och välkommen in i gänget :)
    Lovi skrev 2010-07-21 21:53:12 följande:
    Blev lite inspirerad av mat- och sovprat i dag så J fick smaka pyttelite gröt. Det slukades i den mån hon kunde :) Nu sover hon ockå i sin egen säng sedan 4 timmar tillbaka :)
    Går ju inte tryck gilla men tummen upp för J som sovit i sin säng :)

Tack för fika sällskapet idag! Så roligt att få träffa er igen :) Troligen så kan vi nästa vecka sen börjar de dra ihop sig för dopet och de ska åkas upp till Dalarna igen. 

Måsta ju gå och köpa mig en sån där servett låda ;) Har länge funderat på den men tyckt att den verkar stor och tar plats i väskan och att hur ska jag lösa med att få i servetterna från de påsar jag köper av för de är ju mycket fler i dem förpackningarna då blir dem som är kvar torra? Korkad fundering efter man fick tipset av er och att ni verkar ju väldigt nöjda med den så jag slog tag i saken :p
  • HelenaOlivia
    Malin,  va roligt med både gröt och sova egen säng!

Queen, hihi, ja asken e bra! Kul och se er igen oxå, hoppas vi ses nästa vecka oxå. Korkade funderingar e vi nog alla fulla av ;)

Jag far ju ända ut till Tumba imorgon, har dock internet där ute, hihi, men kram på er och trevlig helg och trevlig semester på er som går på den på fredag, jag har min nu, N tar pappadagar nu ;)
  • Alfalfafrö

Hälsning från Umeå!

Jag saknar er! Vem ska jag gnälla av mig till när min karl gör saker som inte faller mig i smaken Grymt fika sugen också! Jag ska klara mig utan fikor fram tills 9aug då vi kommer hem igen... suck så länge

Helga sover 11-12 tim i sträck på nätterna sedan vi började med gröt på kvällen. Jag är utvilad och lycklig!! Båda barnen vaknar nu mellan 8-9 på morgonen! Luncherna går sådär, potatis är kanske inte en favorit och det mesta åker ut igen. ska kanske testa något annat..

Hoppas allt är bra med er!

KRAM till dig Helena som verkade ha lite tufft, ha en skön semester! <3

• FrökenX
    Alfalfafrö skrev 2010-07-22 14:15:30 följande:
    Hälsning från Umeå!

Jag saknar er! Vem ska jag gnälla av mig till när min karl gör saker som inte faller mig i smaken Grymt fika sugen också! Jag ska klara mig utan fikor fram tills 9aug då vi kommer hem igen... suck så länge

Helga sover 11-12 tim i sträck på nätterna sedan vi började med gröt på kvällen. Jag är utvilad och lycklig!! Båda barnen vaknar nu mellan 8-9 på morgonen! Luncherna går sådär, potatis är kanske inte en favorit och det mesta åker ut igen. ska kanske testa något annat..

Åh Alfa, du är saknad!!! Har riktigt trist här hemma nu. Bara en fika denna vecka Men imorgon är sista dagen sen har J äntligen semester!!

Skönt att H sover så länge. Emma har börjat med att vakna vid 7-8 och inte vilja somna om. Då är jag TRÖTT!!!
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-07-22 14:15:30 följande:
    Hälsning från Umeå!

tackHjärta vi saknar dig med!!!
    Nice med H som sover så bra nu! Det är du värd!
    Ja du de där karlarna Flört
    Hoppas ni har det bra så får vi ses efter den 12:e augusti
  • LindaB78

Hej på er alla! Ida: trevligt för dig att barnen sköter sif och att du får sova! Nu är vi tillbaka igen efter Gotland och landställe. Även om i år är året då internet har gjort entre på landet så är mobilteckningen fortfarande urusel. Kanske man inte tror så där mellan Nyköping och Okölesund. Men det är det. Hedvig ska nu stå hela tiden. Börjar ställa lite krav på sin omgivning. Är det någon som har något smarrigt recept på röda vinbär? Jag äger en enorm rödavinbärsbuske som typ ger 15 L bär och så mycket gele äter inte min släkt. Är det någon som vill ha en liter eller 2 så får ni. Gärna komma förbi och plocka.. Saknar er! Men tiden räcker inte till när man har en trädgård att ta hand om.

• Sophia84

Imorgon drar vi... Kommer sakna er så sjukt mkt, saknar er redan och har ju inte ens åkt än. Men jag är nog tillbaks om 2 v om inte lite tidigare, vi får se...
    Kram på er alla..

Hasta la vista!!!

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!