Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Lovi- Shit vad arg jag blev när jag läste ditt inlägg. Arg på honom som har mage att para passera obemärkt ,arg för att han får dig att känna som du gör, ledsamhet ARG bli jag!!!
Men du och vi vet ngt han inte vet och det är att han går miste om en underbar, söt och helt fantastisk liten flicka vid namn June. . Vilken underbar dotter ni (läs du) har och hur fin hon är...
Tack för fina ord idag tjejer jag vet ju att han beter sig som en idiot, men idag blev det extra uppenbart.
Något som dock är spännande är att jag är utbjuden på dejt i helgen!!! Först 30-årsdagsutgång på lördag kväll med mina bästa vänner, sedan dejt på söndag! Ska verkligen inte ta ut ngt i förskott, men han verkar bra och har noll issues med att jag har en sån liten dotter Ser verkligen fram emot denna helg.
Lovi- Som jag undrar vad som rör sig i den mannens huvud! Han går miste om så mycket, kan inte tro annat än att han en dag kommer inse det. Kramar till dig M, June har en toppenmamma!
Förresten tycker jag ni fikar och grillar och grejar lite för mycket! Jag kommer ju inte kunna ta igen detta Skämt åsido, ni får ha det kanon!
Härligt Lovi! Lova oss en update så fort du kommit hem på söndag Blir ju ännu mer nyfiken nu
Lovi: Lycka till på söndag!!!
Wiee, roligt med dejt :)
Tack för annu en toppen dag med er! W är helt slut efter att pratat sönder er :)
Nu starta jag en tråd om vändbar resevagn får se om jag får något tips, hihi
Ska kika in på tradera nu, haha