• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Angelica 87
    elzilen skrev 2010-07-05 22:42:10 följande:
    jag funderar på Ikea, ska ngn annan dit så är det bara höra av sig.
    Nu är det natti natti....
    jag följer gärna med till IKEA, vilken tid imorgon?
    Léa född 2010-03-09
  • Queenofice

Hej hej i värmen! :) Har skrivit lite i andra tråden men kladdar lite här med :) Äntligen är man hemma igen och är grymt sugen på fika dock så har vi främmande den här sista veckan gubben har semester :/ Kanske kan smita iväg om de blir någon fika. Annars så hakar vi garanterat på nästa vecka :) Någon som är sugen på grillning igen? Missade förra gången :(

Kram på er tjejer! :)

• elzilen
    Angelica 87 skrev 2010-07-05 22:44:32 följande:
    jag följer gärna med till IKEA, vilken tid imorgon?
    det ser ut som att jag inte kan åka till ikea idag. L är lite hängig idag, fick 5-månaders vaccin igår. ingen feber, men sover fortfarande.

om vi åker blir det efter lunch, vid 14, till kungens kurva.
  • Angelica 87
    elzilen skrev 2010-07-06 09:05:20 följande:
    det ser ut som att jag inte kan åka till ikea idag. L är lite hängig idag, fick 5-månaders vaccin igår. ingen feber, men sover fortfarande.

om vi åker blir det efter lunch, vid 14, till kungens kurva.
    Ok.. då vet jag..

Men om det blir av att åka till Ikea, kan vi mötas upp någonstans och åka till Ikea tillsammans?
    Léa född 2010-03-09
  • elzilen

Jag måste få mer av er innan semestern, vad sägs om en fika/picknick på torsdag, vädret säger sol och 27 grader. Så en dag under kastanjen i Liljeholmen.

Ons: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Tors: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Fre: (Sophia), miah

• elzilen
    Angelica 87 skrev 2010-07-06 09:46:33 följande:
    Ok.. då vet jag..

Men om det blir av att åka till Ikea, kan vi mötas upp någonstans och åka till Ikea tillsammans?
    jag kör bil. tar bara 10-15 minuter från mig. men jag skriver här om jag åker.
  • Angelica 87
    elzilen skrev 2010-07-06 09:58:46 följande:
    jag kör bil. tar bara 10-15 minuter från mig. men jag skriver här om jag åker.
    ok, det tar ju lite längre tid för mig att åka till Ikea, men du får jättegärna smsa mig ca 30-40 min innan du åker dit bort..

Om du åker dit bort..

kan inboxa dig mitt nr..
    Léa född 2010-03-09
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!