Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Helena: Vad trist att han sa så. Det måste väl verkligen ligga i deras intresse att träffa honom. Ibland är det som att den äldre generationen fortfarande tycker att vi som är deras barn fortfarande är barn på något sätt. Att de inte inser att vi är vuxna med familjer och också borde vara lite mer jämställda i typ frågor som rör hur man hälsar på hos varandra etc.
VECKA 27
Mån: Eva-Lena, Ida. Sophia, miah, Malin
Tis: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah
Ons: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah
Tors: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah
Fre: (Sophia), miah
Städhjäkpvore nice! Vårt hem har totalt sackat ihop. Vi har bestämt oss för att skaffa städerska när i båda börja jobba igen. Vi tycker inte att det är motiverat när en är hemme. Även om jag gör mitt bästa för att inte vara hemma om dagarna.
Tack evis och Malin för erat stöd! Ja man behöver verkligen lära sig att stå upp och våga säga ifrån men så vill man behålla husfriden och kniper istället. Ja vi är ju deras barn men nu även själva föräldrar men man får hoppas att det bara är så att de behöver tid att vänja om sig, äh jag vet inte men hoppas att han inser att vägen går åt båda håll och att vi inte alltid orkar/hinner/kan ta oss ut till dem.
Joocee- Fyy vad läskigt, skulle ständigt ha ett öga på lillan. Hoppas det är bättre med henne nu!
själv sitter jag i Ludvika och är kanon bakis, hade en jätte trevlig kväll igår med massa gamla vänner och rose´i kvällssolen!
När ska vi fika i veckan?
Jag röstar på att vi träffas redan imorgon med en första fika/picknick. Sedan får man se om det blir fler under veckan. Någon mer som tycker samma???
Trekanten, liljeholmen kanske??? Vädret ska väl kanske inte vara det bästa men på förmiddagen är det sol, 21 grader och mot eftermiddagen skulle det bli moln, men 27 grader.
Men jag kan förhoppningsvis alla andra dagar oxå, Lukas tar sin 5 månders-vaccin imorgon bitti.
VECKA 27
Mån: Eva-Lena, Ida. Sophia, miah, Malin
Tis: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah
Ons: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah
Tors: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah
Fre: (Sophia), miah
tack Miah
Imorgon: Trekanten, Liljeholmen kl 11....
Okej imorgon kl 11. Trevligt.