Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
blir galen på datorn, vette 17 varför jag inte lyckas kopiera in fikalistan men tror jag kommer med på fredag.
Ska kolla så inte mannen blir lessen om jag dumpar han för er några timmar :)
Ska kolla nästa vecka och Ida jag är hemma nästan hela sommaren så jag kan säkert ses ialf en dag, kan ju oxå ta med min man.
Nästa vecka drar vi till Gottland så då blir det inget fika.
Saknar er! Denna vecka har ingenting blivit somm planerat. Alla mina fikadejter har blivt inställda pga av sjukdommar antingen Hedvig eller fikadejten!
imorgon ska vi ta oss till Aspudsparken och titta lite på djur. lagom aktivitet för en 2-åring. Sen ska jag försöka baka lite på eftermiddagen, få se hur det går...
Kan någon vänlig skriva in mig på nästa v fika. Jag kan alla dagar
Ang den något ovälkomna graviditeten så har vi best oss till 99.9%. vet inte om vi någonsin blir 100% säkra. Vi tänker med största samnorlikhet låta Emma få bli storasyster. Vi hade egentligen tyckt det vore bättre att Emma varit 17 månader och inte dryga 11 när hon får syskon, men är det rätt att göra abort pga det? Samtidigt, hur kommer det påverka henne att få ett syskon så tidigt? Men tänker på de som får tvillingar, där behöver ju barnen samsas om sina föräldrars tid. SVÅRT!!!!
oj hej hej tråden snubblade in här ikväll :) hoppas det går bra? först och främst vill jag säga vilket härligt gäng ni verkar! och till miahmaria - jag var i samma sits med min första dotter, blev gravid igen när hon var dryga fyra månader gammal ...jag tror det var det svåraste beslut jag någonsin har tagit, tänker på det än idag :/