Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Tack alla fina! <3
Jag är dock livrädd att det ska vara något annat, något livsfarligt. Har haft riktigt dödsångest idag och analyserat minsta lilla ryckning i hennes ansikte ungefär. Tycker att hon har sovit ovanligt mycket men jag kanske inbillar mig? Men det blir säkert bättre! Hoppas vi får komma till Bvc-läkaren fort bara så man kan släppa lite oro.
Kram på er alla!
Hejsan! Här har det hänt grejer!
Grattis Miah! Jobbigt att det blev oplanerat igen, men jag är övertygad om att det kommer gå bra! De kommer ha mkt glädje av varandra :) Håller tummarna för att du mår bättre denna grav!
JooCee: Fy vilken chock! Får verkligen hoppas det är över nu och att ni får klara besked om orsaken snart. Kram.
Har med S hemma tagit semester och låter lugna lunken infinna sig hemma :)
Joocee, fy va läskigt! jag förstår att du har panik och har gråtit! Håller tummarna att det "bara" är mjölkallergi.
Massa kramar till er från oss! Och säger som evis att värmen gör säkert att hon sover mer, W är inte riktigt sig själv heller.
Hoppas du kan sova.
Miah, va roligt att dina föräldrar blev glada! Det är en ära att du berättat så tidigt för oss och har så stort förtroende för oss. Vi får hoppas att allt går bra och kanske du får kräkas på emma nu efter att hon kräkts på dig
Evis och Malin, tack för senast och så trist att jag inte hann med loppisen, snyft!
Måste gnälla lite oxå på min svärfar, han e snäll men kan oxå va en gnällgubbe och när niklas säger att ni måste nog träffa han oftare nu då han blivit mer medveten och kan bli lessen hos okända då kläcker han ur sig att: -ja ni vet ju vart vi bor. Och känner ja och du vet var vi bor, åka komunalt dit och härja med litet barn eller för honom att sätta sig i bilen 15min, arg blev jag men orkade inte säga nåt denna gång. Så nu har jag spytt färdigt ;)