• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • elzilen
    DENNA VECKA v.26

Torsdag:

Fredag:
    Malin, eva-lena, Lisa, (Helena), Sophia

NÄSTA VECKA v.27

Mån: Eva-Lena, Ida. Sophia, miah

Tis: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Ons: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Tors: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah

Fre: (Sophia), miah
  • elzilen
    MiahMaria skrev 2010-06-30 23:33:37 följande:
    Ang den något ovälkomna graviditeten så har vi best oss till 99.9%. vet inte om vi någonsin blir 100% säkra. Vi tänker med största samnorlikhet låta Emma få bli storasyster. Vi hade egentligen tyckt det vore bättre att Emma varit 17 månader och inte dryga 11 när hon får syskon, men är det rätt att göra abort pga det? Samtidigt, hur kommer det påverka henne att få ett syskon så tidigt? Men tänker på de som får tvillingar, där behöver ju barnen samsas om sina föräldrars tid. SVÅRT!!!!
    Oavsett vilket beslut ni tar, så är det ju bäst för er.
    Men det verkar ju som att man får säga ett stort Grattis!!!
  • 1up
    Miah: Alla syskon får dela på sina föräldrar. Behoven skiftar en smula över tid, men ett halvår hit eller dit gör ingen markant skillnad.

Idag ska jag kosta på mig en smiley.. Gratulerar!
  • Lovi
    Fredagsfika: Jag är så himla trött av en hektisk vecka att jag nog inte orkar ta mig någonstans i morgon. Men om ni vill komma till Årsta och fika så hänger jag gärna på. Det finns ett bra fik på torget med tokmycket plats för barnvagnar både ute och inne. Vill man så kan man ju också smita in på barnloppisen rakt över torget. Hållplats Linde med tvärbanan, tar 5 minuter från gullmarsplan och max 10 från liljeholmen.
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!