• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Lovi

Jag dyker upp i morgon, kanske följer min bästa kompis (som har bf 19:ejuli) med. Hon börjar bli så uttråkad av att gå hemma och bara vänta.

• Sophia84

HELENA-Vart köpte du picknick filten. Känner att jag måste införskaffa mig en sådan. Mkt mer praktiskt med plast på undersidan.

Kram S

• Lovi
    Sophia84 skrev 2010-07-04 22:05:51 följande:
    HELENA-Vart köpte du picknick filten. Känner att jag måste införskaffa mig en sådan. Mkt mer praktiskt med plast på undersidan.

Kram S
    Jag har sett en snygg variant på Stockhome för 99 kr.
  • Alfalfafrö

Kram S
    Finns massa varianter på Åhlens, kolla där! Såg dock ganska utplockat ut sist jag var där.

Jag dyker upp idag! Yaay!
  • JooCee

Jag vill oxå umågs! Dock på tok för trött i dag. Tog 3h att natta storkillen igår. Han är så galet orolig varje gång han kommer från en pappahelg. Så han somnade 23, vaknade en timme under natten och gick ändå upp 06. Kul kille! Han är skittrött och grinig men vägrar sova, vi är exakt lika trötta och griniga och vill inget hellre än att sova. = Dålig ekvation!

I lördags var vi återigen inne med Emeline på akuten då hon bara tokkräktes ännu mera av den nya ersättningen. Denna gång trodde dom inte alls att hon var mjölkallergiker....... Så nu vet vi inte vilken fot vi står på eller vad som kan vara fel på henne? Vi har börjat med den vanliga mjölken igen och ska boka uppföljning på Bvc. Suck.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

• HelenaOlivia
    JooCee skrev 2010-07-05 09:01:27 följande:
    Jag vill oxå umågs! Dock på tok för trött i dag. Tog 3h att natta storkillen igår. Han är så galet orolig varje gång han kommer från en pappahelg. Så han somnade 23, vaknade en timme under natten och gick ändå upp 06. Kul kille! Han är skittrött och grinig men vägrar sova, vi är exakt lika trötta och griniga och vill inget hellre än att sova. = Dålig ekvation!

I lördags var vi återigen inne med Emeline på akuten då hon bara tokkräktes ännu mera av den nya ersättningen. Denna gång trodde dom inte alls att hon var mjölkallergiker....... Så nu vet vi inte vilken fot vi står på eller vad som kan vara fel på henne? Vi har börjat med den vanliga mjölken igen och ska boka uppföljning på Bvc. Suck.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...
    En trött mamma och en trött son är inte bra, hoppas ni båda deckar i kväll trots värme och oro för E

Jag blir tokig på läkare som inte kan bestämma sig, man blir ju mer orolig när de ger olika bud hit och dit.
    Hur länge måste ni vänta på att få tid på BVC då? Känns ju som att de på sjukhuset borde kunna mera än en sköterska på BVC eller? Plus att på sjukhus har de väl större möjligheter att ta prover osv.
    Önskar er all lycka till och vi tänker på er.
    KramarHjärta
  • HelenaOlivia

Kram S
    hihi. känns som du fått massa bra svar redn :)
  • JooCee
    HelenaOlivia skrev 2010-07-05 09:59:23 följande:
    En trött mamma och en trött son är inte bra, hoppas ni båda deckar i kväll trots värme och oro för E

Jag blir tokig på läkare som inte kan bestämma sig, man blir ju mer orolig när de ger olika bud hit och dit.
    Hur länge måste ni vänta på att få tid på BVC då? Känns ju som att de på sjukhuset borde kunna mera än en sköterska på BVC eller? Plus att på sjukhus har de väl större möjligheter att ta prover osv.
    Önskar er all lycka till och vi tänker på er.
    KramarHjärta
    Dom ringde från barnläkaren på sollentuna sjh och redan i morgon ska vi dit på pricktest. =) För en gångs skull reagerar systemet snabbt. =)

Hoppas ni har en fin dag där under eken.
  • HelenaOlivia
    JooCee skrev 2010-07-05 13:22:06 följande:
    Dom ringde från barnläkaren på sollentuna sjh och redan i morgon ska vi dit på pricktest. =) För en gångs skull reagerar systemet snabbt. =)

Hoppas ni har en fin dag där under eken.
    va bra!!! Kramar i massor!
    Vi hade det bra, vi bytte dock till kastangeträdet brevid, lite vågat av oss, hihi
    vi saknar dig!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!