Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
nice! kl.11 it is!
Jag dyker upp i morgon, kanske följer min bästa kompis (som har bf 19:ejuli) med. Hon börjar bli så uttråkad av att gå hemma och bara vänta.
HELENA-Vart köpte du picknick filten. Känner att jag måste införskaffa mig en sådan. Mkt mer praktiskt med plast på undersidan.
Kram S
Jag vill oxå umågs! Dock på tok för trött i dag. Tog 3h att natta storkillen igår. Han är så galet orolig varje gång han kommer från en pappahelg. Så han somnade 23, vaknade en timme under natten och gick ändå upp 06. Kul kille! Han är skittrött och grinig men vägrar sova, vi är exakt lika trötta och griniga och vill inget hellre än att sova. = Dålig ekvation!
I lördags var vi återigen inne med Emeline på akuten då hon bara tokkräktes ännu mera av den nya ersättningen. Denna gång trodde dom inte alls att hon var mjölkallergiker....... Så nu vet vi inte vilken fot vi står på eller vad som kan vara fel på henne? Vi har börjat med den vanliga mjölken igen och ska boka uppföljning på Bvc. Suck.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...